Armcandy ♥ DW Classic Sheffield Lady

img_0224

Laat ik het vandaag eens over armcandy hebben ! En om iets meer specifiek te zijn: Daniel Wellington. De fashionista’s onder ons zullen dit merk zeker al kennen maar ook bij anderen is dit horlogemerk erg populair. Een paar maand geleden zag ik ze voor het eerst. Mooie maar simpele horloges die bij elke outfit lijken te staan. Ik was op slag verliefd!

Ik pinde mijn Pinterest vol met deze beauties en deed aan menig winactie mee om mijn eigen exemplaar te bemachtigen. Want iets wat mooi en erg in trek is, heeft natuurlijk een ‘schoon’ prijskaartje. Ook bij deze horloges was dit het geval. Hmm dan maar lang sparen en wie weet gaat mijn verliefdheid wel over, dacht ik. Maar nee.. de tijd ging voorbij en ik vroeg raad aan andere bloggers om eens te polsen wat zij van dit horloge dachten. De meesten waren positief dus ik bleef erbij: ik moet zo’n exemplaartje hebben!

img_0231

img_0237

Na lang sparen was het een maand geleden eindelijk zover: Ik kocht een Daniel Wellington horloge! Ik ging voor de Classic Sheffield Lady in rosé goud. Geef toe: het is toch echt een pareltje? Ik ben de laatste tijd helemaal fan van de ‘minimal’ trend en dit horloge past daar uitstekend bij. Ik vind het horloge een ‘tijdloze’ (euhm ja!) uitstraling hebben, iets wat ik nooit beu raak en dat bij elke outfit past. In tegenstelling tot veel andere bloggers heb ik dit horloge dus niet gekregen maar ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Het is misschien niet het goedkoopste horloge ever (voor mijn model betaal je €159) maar er bestaan natuurlijk ook duurdere. Ik raad je trouwens aan om eens te googelen want veel bloggers plaatsen de laatste tijd een kortingscode voor DW op hun site. Altijd mooi meegenomen niet?

img_0259

img_0257

Wat vind jij van Daniel Wellington?

48 gedachtes over “Armcandy ♥ DW Classic Sheffield Lady

    • Je kan het best met de horloges waar je uitslag van krijgt naar de juwelier gaan. Zij kunnen goed zien waar het van is gemaakt en je zo vertellen waar je waarschijnlijk niet tegen kan. Ik kreeg ook altijd uitslag van horloges en bleek een nikkelallergie te hebben. Dit wordt in veel horloges gebruikt, vooral de wat betaalbare varianten. De juwelier raadde mij aan om een horloge te nemen die volledige van stainless steal is gemaakt en hij bleek gelijk te hebben. Ik heb mijn horloge inmiddels al zo’n vier/vijf jaar en heb er nooit meer uitslag van gekregen.

  1. Supermooi! Ik ben er ook al een tijdje over aan het dromen 😀 Ik heb net een Cluse horloge gewonnen en die lijkt wel echt enorm hard op dit model, dus misschien draag ik best even die tot ik weer zin heb in iets anders 😉
    Zeker en vast een goede investering, dit model is inderdaad enorm tijdloos en staat gewoon bij alles!

    X Sara

Geef een reactie

