Kruidvat Lotion Pads

Hallo iedereen! Afgelopen weekend kwam ik terug uit Malta van een fantastisch reisje. Het is een heel mooi eiland dat heel vriendelijk is t.o.v. toeristen. Ik heb genoten van het heerlijke weer, lekker gegeten en leuke plaatsen bezocht. Binnenkort laat ik nog een paar toffe foto’s online komen. Maandag is ook mijn nieuw academiejaar gestart en ja ik word alweer overstelpt met taken. Dit jaar heb ik ook erg vroeg les en aangezien ik niet echt een ochtendmens ben, is het allemaal een beetje wennen. Vandaar dat ik net iets later terug ben in “blogland” dan gepland. Maar bon, I’m back en vandaag heb ik een review over de Lotion Pads van Kruidvat!

img_9479

Ik draag graag make-up maar ik weet ook dat het belangrijk is om dat laagje elke avond ervan te halen. Ik geef toe dat ik hier vroeger veel te laks in was en deze stap wel eens durfde overslaan of ik veegde gewoon snel met een doekje mijn gezicht schoon. Sinds ik mijn blog heb, spring ik beter om met mijn huid en behoort reiniging tot een van mijn vaste ritueeltjes ’s avonds.

Ik weet niet hoe het bij jou zit maar oogmake-up inclusief een dikke laag mascara, is bij mij altijd de grootste uitdaging om makkelijk te verwijderen. Ik heb al vanalles geprobeerd en laatst waren de remover pads van Demakup mijn favoriet. Er zaten 30 pads in een doosje,  doordrenkt met een lekkergeurende lotion. Helaas was mijn voorraad snel op en aangezien ik graag nieuwe dingen test, kwam ik terecht bij deze pads van Kruidvat.

img_9492

Het eerste wat me opviel, is de prijs. Deze pads zijn supergoedkoop! Voor €1,99 (en nu €1) krijg je 100 pads. Het doosje was ongeveer dezelfde grootte als dat van Demakup waar 30 pads inzaten dus ik vroeg me af hoe er in dit doosje 100 pads konden zitten. Het was me al snel duidelijk. Bij Demakup zijn het echte (kwaliteits)watjes en bij deze hier zijn het megadunne schijfjes. Ik werk toch liever met iets dikker materiaal maar ik besloot deze pads nog niet helemaal af te schrijven.

img_9500

De pads zijn goed doordrenkt, de geur is een beetje chemisch maar het kan er mee door. De werking echter, werkt niet voor mij. Mijn oogschaduw krijg ik er mee af maar mascara is een ramp. Ik merk ook dat de lotion iets te agressief is voor mijn ogen en dat ze er makkelijk gaan door prikken.

Conclusie: Nee dit is het niet. Deze pads zijn misschien wel spotgoedkoop maar makkelijk je oogmake-up verwijderen doen ze helaas niet. Jammer!

 

Wat is jouw favoriete oogmake-upreiniger?

42 gedachtes over “Kruidvat Lotion Pads

  1. Jammer dat ze tegenvallen zeg, ik was er zelf ook al benieuwd naar omdat ik zelf alleen een randje mascara weghaal na mijn reinigingsmelk (hiermee was ik het meeste er al af).

  2. Jammer! Ik ben zelf geen fan van zo’n pads (met uitzondering van die van Demak’up), ik gebruik het liefst een simpel wattenschijfje waar ik make-upremover of lotion op aanbreng.
    x

  3. Ik gebruik de eye remover van Etos eigen merk en dan voor waterproof eyes. Ik vind die prima werken, prikt niet en is gewoon erg fijn! Wel is het flesje wat klein, duurder dan deze pads en doe je er misschien 2-3 maanden mee.

  4. Wat leuk dat je weer terug bent in Nederland, en dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad! 🙂 Wat vervelend dat deze pads niet werken! Mascara moet er ook gewoon afgaan, dus dit is ook niks voor mij!

Geef een reactie

