Zachte handen met Yves Rocher

In mijn vorige post toonde ik al mijn budgettopper op vlak van lipverzorging maar onlangs ontdekte ik ook een product dat je handen herfstproof maakt!

img_9441

Als er iets is dat niet in mijn handtas mag ontbreken is het wel handcrème! Ik heb erg snel last van droge handen dus dan is een goede handcrème mijn redder in nood. Normaal gebruik ik er eentje van Nivea maar onlangs kreeg ik deze paarse flacon als geschenkje bij Yves Rocher. Kon deze een plekje veroveren in mijn overvolle handtas?

img_9452

Ik vind de verpakking er best luxueus uitzien. Waarschijnlijk komt dit door de donkerpaarse kleur en gouden letters. Ideaal voor in de herfst lijkt me. Zoals de afbeelding al doet vermoeden ruikt deze crème heerlijk naar blackberries. Meestal kies ik liever een neutraal geurtje omdat ik bang ben dat ‘geurende’ crèmes sneller “plakken”. Mijn angst is blijkbaar onterecht want deze handcrème plakt helemaal niet. In tegendeel: de substantie voelt heel zacht aan en van zodra het ingetrokken is (vrij snel), zijn mijn handen superzacht.

img_9468

img_9470

De crème is niet erg dik dus ik gebruik hem gewoon als ‘opkikkertje‘ voor mijn handen. Voor grondige hydratatie heb je denk ik een meer voedende crème nodig. Toch verdient deze handcrème een plekje in mijn tas want mijn handen hebben nog nooit zo zacht aangevoeld! Ik kreeg deze crème als geschenk bij een andere aankoop en op de site vond ik de prijs niet dus ik kan helaas geen richtprijs vermelden.

Wat is jouw favoriete handcrème?

32 gedachtes over “Zachte handen met Yves Rocher

  1. Paars met goud is sowieso al een mooie combinatie qua kleuren! Erg fijn product. Meestal in de winter heb ik er een in mijn tas. Dan drogen me handen echt super snel uit! Ik heb er nu eentje van de kruidvat.

  2. Klinkt fijn! Ik heb jarenlang de Arnica handcrème van Yves Rocher gebruikt. Helaas hebben ze hem toen aangepast en was hij een stuk minder fijn 😦 Toen heb ik heel lang verschillende handcrèmes uitgeprobeerd die mijn droge handen goed konden hydrateren. Uiteindelijk vond ik die bij de Op = Op voordeelshop. Weet de precieze naam niet meer, maar er zit aloë vera in en hij is spotgoedkoop (3 stuks voor 4 euro).

  3. Mijn vriend heeft ontzettend droge handen, met in de winter eczeem, zo erg dat het barst. Ik ben daarom altijd op zoek naar dikke, voedende handcrèmes voor hem! Ik denk niet dat dit hem wordt, maar hij lijkt me wel erg lekker ruiken hihi.

Geef een reactie

