Klaar voor de herfst: Lipbalm H&M

img_9400

Na een paar regenachtige weken is het de zon eindelijk terug, joepie! Maar dat wil niet zeggen dat ik nog geen zin gekregen heb om leuke herfst en winterkledij te kopen. Tijdens mijn bezoekje aan H&M zag ik deze ‘bigsize’ lipbalm liggen. Deze moest ik gewoon hebben aangezien ik 2 jaar geleden ookal eens zo een exemplaar kocht. De formule met de sheabutter werkt heel goed voor mij en omdat de lipbalm zo lekker groot is, is hij nu pas op. Ik ben dan ook heel blij dat H&M deze lipbalms nog steeds verkoopt weliswaar in een ander jasje.

img_9414

img_9419

Er waren 2 varianten beschikbaar: Sweet Orange en Vanilla Apple. Ik nam de laatste mee. Vreemd genoeg rook deze net hetzelfde als mijn vorige lipbalm. Ik vind het een heel lekkere geur dus geen probleem voor mij!

img_9434

img_9438

De lipbalm is transparant en verzorgt mijn lippen goed. Verder vind ik het ook fijn dat hij zo ‘big’ is. Met 1 kleine beweging is heel je mond ingesmeerd! Ik ga er weinig woorden aan vuil maken: voor mij is dit een absolute budgettopper!

Te koop bij H&M voor โ‚ฌ1,99

Wat is jouw favoriete lipbalm?

27 gedachtes over “Klaar voor de herfst: Lipbalm H&M

  1. Vanille apple klinkt echt heerlijk zoet maar fris tegelijkertijd! Ik vraag me af of hij mijn purol verslaving zou weerstaan, maar het is zeker een leuke aankopen!

Geef een reactie

