New in: Natural Beauty

Zoals je onlangs kon lezen in mijn ‘update‘ heb ik me weer niet kunnen inhouden bij Kruidvat en dus nieuwe make-upspullen gekocht. Eén van mijn favorieten hiervan stel ik vandaag graag aan je voor: een low budget lipstick.

img_9197

Ik heb het waarschijnlijk al meerdere keren verteld maar ik draag het liefst ‘naturelle kleurtjes’ wanneer ik make-up opdoe. Het hoeft er bij mij niet van te knallen maar gewoon mijn gezicht net een tikkeltje meer geven. Bij naturel denk je waarschijnlijk snel aan nude lips maar ook dat is voor mij niet weggelegd. Die kleuren staan me nooit! Een goede lipstick vinden is daarom niet zo makkelijk voor mij. Hij mag niet te fel zijn maar ook niet nude.. Gelukkig sprong ‘Natural beauty‘ van Essence mij in het oog!

img_9184

Hoewel ik al 3 lipsticks van deze ‘collectie’ heb, was deze kleur me nooit opgevallen. Hij is niet superspeciaal maar een gewoon draagbaar kleurtje. Like! De lipstick zelf valt ietsje lichter uit wanneer ik hem opdoe. Hij is net een tikkeltje rozer dan mijn eigen lipkleur en ik vind het een heel leuk effect geven. De kleur zit ietwat tussen babyroze en oudroze in. Mooi!

img_9239

Net als de andere lipsticks uit deze collectie is dit kleurtje best wel creamy waardoor hij heel makkelijk aanbrengt. Eten/drinken overleeft deze natural beauty dan ook niet. Maar van een low budget lipstick verwacht ik dit ook niet.

img_9268

col

Op de foto’s ziet de kleur er iets donkerder uit dan in het echt maar alsnog blijf ik het een heel mooi draagbaar kleurtje vinden. Ik ben zeker fan! Ik kocht deze bij Kruidvat voor €2,39.

Wat verkies jij? Een knallende lipstick of hou je het ook liever bij een iets rustigere kleur?

50 gedachtes over “New in: Natural Beauty

  1. Wauw, heel mooie kleur! Op de meeste dagen draag ik een stain van een felle lipstick op mijn lippen. Ik zie er dan altijd wat frisser uit, heb ik zo het gevoel 🙂

Geef een reactie

