Essie: Tart Deco & Lilacism

Van nagellakjes kan je nooit genoeg kleurtjes hebben! Normaal had ik eventjes een NO-buy ingelast aangezien ik meestal dezelfde kleuren koop en plots kwam het besef dat het een klein beetje geldverspilling was. Maar enkele weken geleden was er bij bol.com een heel ‘interessante’ actie: 2 Essie lakjes voor €15. Oke,  no-buy even opzij en daar gingen Tart Deco en Lilacism in mijn mandje.

img_8504

Oke shame on me. Ik had hiervoor nog nooit een nagellakje van Essie gekocht. En als kleine ‘beautyfreak’ is dat een beetje uitzonderlijk denk ik. Ik wil gewoon alles lekker budget houden en ik vind een kleine €10 voor 1 nagellakje wel veel geld. Ik zat wel al een dik jaar te zagen van hoe mooi ik de kleur Tart Deco wel niet vond maar kopen deed ik hem nooit. Tot een vriendin van mij hem aanschafte, mijn nagels er mee deed en ik merkte hoe lang de nagellak bleef zitten.. Minimum 4 dagen zonder chippen. Oke ik was verkocht. Liefde voor Essie!

img_8496

En enkele weken geleden was het zo ver.. ik had wel een beloning na mijn goede examens verdiend en ik kocht op Bol.com 2 Essie lakjes voor €15. Natuurlijk Tart Deco en daarnaast nog een lila lakje ‘lilacism‘.

img_8494

Tart Deco

a dreamy coral with an artistic burst of color

img_8943

img_8936

Lilacism

a satiny smooth lilac

img_8519

img_8529

 

Ik ben heel blij met mijn aankoopjes. Tart Deco wou ik al heel lang en met Lilacism heb ik ook een goede keuze gemaakt. De kleurtjes blijven allebei ongeveer 3-4 dagen zitten zonder chippen (iets minder lang dan ik dacht). Je krijgt al een mooie dekking met 1 laagje maar voor het meest optimale effect, doe ik er 2 op. Dit waren mijn eerste lakjes van Essie maar ik ben zeker van plan me nog een paar andere kleurtjes van dit merk aan te schaffen!

Wat is jouw lievelings Essie lakje?

56 gedachtes over “Essie: Tart Deco & Lilacism

Geef een reactie

