Mooimobiel: Goedkope hoesjes & accessoires met topkwaliteit + WINACTIE

Tegenwoordig heeft iedereen een mooie (en vaak ook dure) smartphone. Ook ik zou mijn gsm niet meer uit mijn leven kunnen denken. Als student zijnde, zit ik vaak wat krap bij kas (lees: ik heb geen geld om mijn scherm etc. om de week te laten vervangen) en daarom vind ik het belangrijk dat ik mijn geliefde smartphone goed bescherm tegen krassen en grote valpartijen.

 

Winactie Mooimobiel

 

Onlangs kwam ik in contact met mooimobiel. nl een handige webshop waar je allerhande soorten gsmhoesjes vindt. Mooimobiel heeft een aanbod voor alle bekende gsmmerken en dat voor een mooie prijs. Je vindt er al hoesjes vanaf €5,95! Verder biedt de shop ook gratis verzending aan en krijg je altijd een cadeautje bij je aankoop.

Om jullie een beeld te geven van de hoesjes heb ik hieronder een selectie gemaakt van mijn favoriete Iphone hoesjes.

PicMonkey Collage

1.Trendy leren flip cover
2. Back cover met Azteken motief
3. Back cover lucht
4. Gele bij back cover van rubber
5. Sportarmband
6. Gevlochten back cover wit
7. Back cover blauw metaal met glitters

 

Zin gekregen in een nieuw gsmhoesje? Dan heb ik goed nieuws voor je: in samenwerking met mooimobiel.nl mag ik één van jullie blij maken met €20 shoptegoed! Geen smartphone of liever geen hoesje? Niet getreurd, je vindt er ook tablethoesjes en allerhande accessoires voor tablet en telefoon. Dus neem snel eens een kijkje.

Wil je graag meedoen met deze winactie? Volg dan vlug even deze stappen:

  • Volg Beyoutifool op Bloglovin
  • Volg Beyoutifool op Facebook
  • Volg Mooimobiel.nl op Facebook (TIP: wanneer je de pagina liket, ontvang je een kortingscode)

Verder mag je me ook altijd volgen op Twitter/Instagram (niet verplicht)

 

Meedoen met de winactie kan t.e.m. 25 augustus en daarna kies ik een winnaar d.m.v ‘Random Namepicker’

Veel succes!

25 gedachtes over “Mooimobiel: Goedkope hoesjes & accessoires met topkwaliteit + WINACTIE

  1. Wat een leuke winactie, ik doe graag mee en heb natuurlijk alles gedaan. Voor mijn mobiel zijn er niet zoveel hoesjes, maar toch wel een paar en gezien ik al heel lang aas op een hoesje 🙂 ..
    Super leuke winactie, iedereen veel succes!

    Xjes Femke

  2. Superleuk; ik doe nog even mee (op de valreep). ik volg je via BLoglovin (melissavanstipdonkmaas) en heb beide FB paginas geliked (melissa.vanstipdonkmaas). Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

Geef een reactie

