Yves Rocher – Jardins du monde

Ik schreef in november al een review over één van de douchegels van Yves Rocher en onlangs kocht ik me een nieuwe variant. Wil je weten of ik die even goed en lekker vond? Lees dan snel even verder!

img_8104

Retropical (review) vond ik een heerlijke douchegel, lekker fris. Voor de zomer wou ik opnieuw zo een verkwikkende geur. En ja die vond ik! In het grote aanbod van geuren koos ik de pompelmoesvariant. Fris met een fruitige toets, zo kan ik de douchegel het best omschrijven. En wat ik telkens heel leuk vind aan de douchegels van Yves Rocher, is dat de geuren ook meestal echt naar ‘fruit’ ruiken zonder een chemisch geurtje.

img_8102

Vitaliserende douchegel met grapefruit uit Florida

Energiek ontwaken onder de douche met de verkwikkende frisse geur van zonovergoten grapefruit

img_8097

Pluspunten:

– Fruitige geur zonder chemisch tintje
– Fris!
– Ph-neutraal, geen parabenen
– Geen dierlijke bestanddelen
– Budgetproof

Minpunten:

– Niet zo heel zuinig

 

Zoals je ziet, ben ik opnieuw erg enthousiast over de douchegels van Yves Rocher. Ookal gaan ze misschien net ietsje sneller op, voor die paar eurootjes is het zeker het proberen waard!

Wat is jouw favoriete douchegel?

32 gedachtes over “Yves Rocher – Jardins du monde

  1. Dat sponsje is super :)! Ik vind de Jardins du Monde douchegels van Yves Rocher ook erg lekker ruiken! Ze zijn inderdaad niet zo heel zuinig in gebruik, maar voor hun klein prijsje is dat wel oké :)!

  2. Oeh, alles met grapefruit vind ik heerlijk! Ik gebruik nu een mega fles douchegel van de Bodyshop in een grapefruit geur, maar zodra die op is is dit misschien een budget vriendelijkere variant 🙂

Geef een reactie

