Sleek Rose Gold

Na een drukke week ‘vakantiejobben’ heb ik eindelijk nog eens tijd om een blogpost neer te typen, hoera! Vandaag toon ik graag één van mijn favoriete make-up items: blush!

img_6252

Sleek is een merk dat vooral bekend is van de goede prijs-kwaliteits oogschaduwpalettes. Maar eerder liet ik je al zien dat Sleek ook andere make-up producten te bieden heeft, waaronder deze mascara. Onlangs schafte ik me mijn derde Sleek item aan: een mooie blush!

img_6253

Van mijn Sleek palette ben ik erg tevreden, de mascara daarentegen viel me toch wel tegen.. dus ik was wel benieuwd naar deze blush die naar het schijnt een dupe blijkt te zijn van de Nars Orgasm blush.

img_6258

img_6312

It’s all in the name: Rose Gold heeft een warme roze kleur met een gouden gloed. Ik vind deze blush ideaal voor de zomer omdat de gouden shimmers je gezicht een warme glow geven. De gouden glinstertjes zorgen er ook voor dat een highlighter overbodig wordt. (De glittertjes zijn heel moeilijk vast te leggen op foto, de scherpstelfunctie kan deze hoeveelheid shimmer precies niet aan. Dit was het beste resultaat dat ik kreeg.) Verder vind ik het ook handig dat er in de blush een spiegeltje zit, net als bij hun palettes. Als je door de dag heen je blush eventjes wil bijwerken, heb je meteen een spiegeltje bij de hand.

img_6286

Rose Gold is zeker één van de nieuwe favorieten in mijn beautystash. Hij geeft je gezicht een gezonde glow en voor de prijs moet je het zeker niet laten: voor €5,49 is hij van jou! Ik kocht hem in deze webshop. Heel snelle levering en ik kreeg er een gratis paar oorbellen bovenop.

Heb jij al een blush van Sleek geprobeerd?

48 gedachtes over “Sleek Rose Gold

Geef een reactie

