Louis Widmer – Peelingsgel

In een pakketje van Farmaline zat deze gezichtsscrub van Louis Widmer. Ik kende dit merk vooral van naam maar was er zelf nog niet zo bekend mee. Louis Widmer is een Zwitsers merk en dat doet bij mij al een belletje rinkelen: goede kwaliteit!

img_8191

Voordien gebruikte ik deze gezichtsscrub van Kruidvat. Een goede scrub maar wanneer mijn huid wat gevoeliger was, merkte ik dat deze scrub iets te agressief was. Tijd om deze tester van Louis Widmer uit te proberen.

Wat zegt Louis Widmer over deze scrub?

Verwijdert de dode huidcellen

De huid ziet er frisser en fijner uit

Reinigt de huid intensief

De huid wordt bijzonder zacht dankzij de biostimulatoren (aminozuurcomplex) en het ureum

Voor elk huidtype

Ik kreeg een kleine tube maar ik moet zeggen dat deze ‘gel’ best zuinig is in gebruik. Je hebt maar een kleine ‘drup’ nodig om je hele gezicht te kunnen scrubben. Verder heeft deze scrub een verzorgingsgeur, best neutraal dus ik stoor me er niet aan.

img_8173

In tegenstelling tot de scrub van Kruidvat, zitten er in deze gel veel kleinere stukjes scrub. Dat maakt het aanbrengen lekker aangenaam en daarom is hij ook uiterst geschikt voor de gevoelige huidjes.

img_8215

De bovenstaande combinatie zorgt ervoor dat de gel heel fijn is om te gebruiken. De geur is ook erg fris dus een extra pluspuntje. En wat doet de scrub voor mijn huid? Ik voel inderdaad dat hij mijn huid goed reinigt, op een milde manier. Verder laat deze gel mijn gezicht ook babyzacht achter. Voor mij is dit product een dikke ‘yay’!

36 gedachtes over “Louis Widmer – Peelingsgel

  1. Ik kon het merk Louis Widmer al een tijdje, ik heb zelf de bodylotion en gezichtscrème en ben hier zeer tevreden over. Een iets duurdere crème waar je wel ontzettend lang mee doet!! Ik ben erg benieuwd geworden naar deze peelingsgel aangezien het goed klinkt!! x

  2. Hah, ja de Zwitsers zijn inderdaad trots op hun makkelij πŸ™‚ Op echt ALLES dat je in de supermarkt hier koopt staat in koeien van letters ‘PRODUIT DE SUISSE’. Niet dat dat daarom altijd beter is hoor. Gewoon duurder πŸ˜‰ That said, ik vind Louis Widmer wel een erg goed merk. Ik zweer al jaren bij de cream deo van het merk.

  3. Leuk om te horen, het lijkt me een prettige peelinggel en lekker goedkoop, dit merk wordt gewoon verkocht bij de Etos (mij in de buurt althans). Ik scrub mijn huid het liefst elke ochtend, dus een milde variant is echt een must. Ik ben bijna door mijn scrub gel van Nivea heen (ook een aanrader) dus ik houd deze in gedachte. Wat trouwens ook een aanrader is, als je een gevoelige huid hebt, is de Daily Microfoliant van Dermalogica. I like that stuff!

Geef een reactie

