You must never underestimate the power of the eyebrow.

Vandaag heb ik een review over een nieuwe budgettopper. De diehard bloggers onder ons hebben dit product zeker al in hun bezit of zagen het op zijn minst al op diverse blogs voorbijkomen. Ik heb het over de Catrice Eyebrow set

img_8228

Iedere blogger is erg lyrisch over deze set en hoewel het toch enkele bezoekjes aan Kruidvat heeft gekost vooraleer ik hem mij aanschafte, mijn nieuwsgierigheid heeft uiteindelijk gewonnen.

Ik kijk altijd met bewondering naar vrouwen/meisjes die hun wenkbrauwen zo mooi kunnen inkleuren. Bij mij lukt dat dus nooit! Ik heb ook totaal geen “mooie vorm” en experimenteren lijkt me nu niet de ideale manier aangezien ik heb gelezen dat je heel voorzichtig moet zijn met het ‘uitplukken’ (sommige haartjes komen nooit meer terug!). Voordien ging ik dus steeds voor een wannabe-natural look door middel van een wenkbrauwpotlood.

img_8231

Maar uiteindelijk kocht ik dus de Catrice Eyebrow set. Een simpel (daar hou ik van) doosje waarin je 2 kleurtjes vindt. Licht- en donkerbruin. Ik gebruik de donkerste kleur aangezien mijn wenkbrauwen bijna zwart zijn. Er zit ook een spiegeltje in deze set, een borsteltje en pincet. Die laatste 2 items vind ik een leuke toevoeging maar ik vind ze net iets te klein om handig mee te kunnen werken.

img_8242

img_8256

En dan nu het verdict! Is deze Eyebrow set echt zo goed? De eerste keer dat ik hem gebruikte, vond ik het niet meteen speciaal. Een kleine teleurstelling. Maar naarmate ik hem meer ging gebruiken, werd ik enthousiaster. Ik heb nog steeds geen perfect kwastje (heeft iemand tips, aanraders? Let me know!) Maar toch merk ik dat je met deze set veel preciezer kan werken dan met een potlood. Ik ben absoluut fan! De kleur blijft mooi zitten en matcht bijna perfect met mijn echte kleur. Ja, Catrice heeft er een nieuwe fan bij!

Te koop bij oa. Kruidvat voor €3,99

Met wat kleur jij je wenkbrauwen in?

55 gedachtes over “You must never underestimate the power of the eyebrow.

  1. Ik heb het setje van Essence een tijdje geleden gekocht, maar daar ben ik niet helemaal overtuigd over! Deze zou ik me ook graag eens aanschaffen, zodat ik kan vergelijken :)! Het klinkt als een erg goed product en eerlijk is eerlijk: het ziet er erg classy uit :)!

  2. Dit was mijn eerste wenkbrauwpoeder en ook meteen m’n enige. Wat een topper is dit! Ik had hem al voordat de hype kwam op blogs. Ik meng de twee kleuren altijd.
    Het kwastje dat ik gebruik is van Ebelin (uit de DM in duitsland), een schuinafgesneden kwastje. Die is wel fijn! 🙂

  3. Wat ziet hij er fijn uit! Ik heb nog geen beter product gevonden dan twee oude oogschaduws van Sephora eigen merk (dus die kunnen maar beter niet opgaan haha!). Poeder staat inderdaad zoveel natuurlijker, en ik vind het ook sneller! Ik gebruik een oogschaduwkwastje om het aan te brengen, maar wel een die ik alleen daarvoor gebruik, na een fijne blunder met paars wat nog op het kwastje zat 😛

  4. Ik heb hier ook al veel goede dingen over gelezen en jij maakt me nog wat nieuwsgieriger. De volgende keer dat ik bij Kruidvat ben, moet ik het misschien eens meenemen.

  5. Ik gebruik dit setje al maanden met liefde in combinatie met een schuin afgesneden kwastje van Inglot. Ondertussen is de opdruk van het doosje en ook het nummer van de kwast verdwenen. Volgens mij heeft Inglot één of twee schuin afgesneden kwastjes, ik hoop dat je er wat aan hebt!

  6. Ik heb hier al zó veel goeds over gehoord! Nu heb ik best al wel heftige wenkbrauwen van mezelf, dus ik kleur ze eigenlijk nooit bij, maar ik zit eraan te denken om het toch eens te proberen, omdat het nét even wat mooier en netter oogt! Goede review! ❤

  7. oeh dat ziet er goed uit! Deze zou ik ook kunnen gebruiken. Ik heb nu een wenkbrauw poedertje van de H&M, ik breng hem met een klein kwastje op. eigenlijk is mijn kwastje ook niet geschikt, veel te groot en te zacht. Ik denk dat ze bij de Hema wel iets hebben liggen, die hebben altijd veel keuze uit kwastjes!

  8. De smokey eye brush van de Hema gebruik ik hierbij. In het roze etui. Aan de ene kant schuin afgesneden en de andere kant rond (die ronde gebruik ik voor highlighter in mn ooghoekjes)

  9. Leuk dat ‘ie goed voor je werkt! Ik vind het Anastasia wenkbrauwkwastje erg fijn of die van Ici Paris XL eigen merk (heb je gelijk een spoolie aan de andere kant). Ik gebruik zelf de transparante wenkbrauwgel van Catrice, ook een aanrader!

Geef een reactie

