Essence naildrops

Hallo iedereen! Vandaag heb ik een kleine review over een nagelproduct. Niet meteenΒ  mijn ‘vakgebied’ en als stiekeme nagelbijter is het meestal niet de moeite hier een artikel aan te wijden. Maar toch deel ik graag met jullie mijn nieuwe ontdekking!

Essence

Deze express dry drops om je nagellak sneller te laten drogen, bestaan natuurlijk al een tijdje. Maar ik heb er nooit veel aandacht aan besteed omdat het me raar leek dat zulke druppeltjes plots je nagellak supersnel zouden laten drogen. Een tijdje geleden las ik echter een review over deze ‘drops’ en de persoon in kwestie was heel enthousiast. Zou ik ze toch eens kopen en proberen?

img_7920

Mijn ongeduld tijdens het lakken (wat duurt dat drogen lang, een uur ofzo?!) en het fijne prijsje overhaalden me uiteindelijk. Ik haalde dit budgetvriendelijk wondermiddeltje in huis.

Het is de bedoeling dat je met het pipet 1 of 2 druppeltjes op je pas gelakte nagel laat vallen. In no time is je nagellak droog! Hoewel ik eerst twijfelachtig tegenover dit product stond, ben ik nu toch overtuigd. Het is onmisbaar geworden voor me, geen uren meer wachten.. ideaal! Het enige nadeel is dat de druppeltjes een soort van vettig laagje achterlaten wanneer je een beetje morst langs de nagel heen. Maar met een watje of zakdoekje kun je dat heel makkelijk verwijderen. Toen ik wat ‘research’ deed, las ik op de site van Essence dat dit vette laagje eigenlijk verzorgend is voor de nagelriemen omdat het vitamines en amandelolie bevat.

img_7926

Voor mij is dit absoluut een budgettopper! Te koop voor €1,99 bij o.a. Kruidvat.

50 gedachtes over “Essence naildrops

  1. Wow, klinkt goed! Ik ben altijd veel te ongeduldig net nagels lakken, met als resultaat dat mijn nagellak overal zit waar het niet hoort! Haha! Dit klinkt als een topproduct! πŸ™‚ β™₯

  2. Fijne review ! Ik heb hier al meer goede verhalen over gelezen. Echt top dat je nagellak veel sneller droogt. Ik ga het snel maar even kopen πŸ™‚ X Denise

    • Ik heb het beide geprobeerd. Na het eerste laagje zou ik wel eventjes wachten(maar alsnog niet lang)vooraleer je aan het tweede laagje begint. Ik deed het eens meteen erna en dan lag er nog iets te veel ‘olie’ op waardoor ik streepjes kreeg. Na een minuutje kun je wel gerust aan je tweede laagje beginnen πŸ™‚

  3. ik heb al een aantal keren voor het schap staan twijfelen of ik ‘m mee zou nemen, maar ik heb het steeds maar laten liggen, aangezien ik mijn nagels helemaal niet vaak lak, mede omdat het drogen mij veel te lang duurt! fijne review ! liefs !

  4. Hier heb ik dus nog nooit van gehoord maar wat een uitkomst voor sommige lakjes die na een uur drogen nog butsen krijgen.. Deze ga ik zeker halen! Bedankt voor de tip πŸ™‚

  5. Ik wist niet dat Essence dit had, wel handig! Al hou ik het denk ik toch maar bij het zelf laten drogen, ik ga vaak achter de computer wanneer ik mijn nagels gelakt heb. Daar hoef ik mijn nagels niet bij te gebruiken πŸ™‚

  6. Dit product lijkt me erg fijn! Ik gebruik momenteel iets gelijkaardigs van Mavela. Ik vind je blog erg leuk om te lezen en volg je nu via bloglovin want dat deed ik blijkbaar nog niet.

Geef een reactie

