Rituals – Sunrise

De sale is nog volop aan de gang en daar heb ik de voorbije weken al gretig gebruik van gemaakt. Ik ging bijvoorbeeld voor het eerst bij Rituals langs. Daar waren een paar van de bekende heerlijke douche foams afgeprijsd tot -50%. Dit leek mij het ideale moment om kennis te maken met deze winkel die ik normaal voorbijloop vanwege de nogal prijzige items.

img_8149

Er waren 2 douche foams afprijsd en ik nam de Sunrise ‘sweet orange & cedar’ voor slechts โ‚ฌ4 mee naar huis.

img_8158

Ik had nog nooit eerder zo’n schuim gebruikt dus ik was erg benieuwd. Ik had verwacht dat er meteen schuim uit dit flesje zou komen maar je krijgt eerst een soort van gel. Na enkele seconden is dit omgetoverd tot een lekker ruikende foam.

img_8169

Ik ben tevreden met deze Sunrise douche foam. Hij ruikt lekker (een warme sinaasappelgeur) en dat maakt het douchen net iets aangenamer, niet? Verder vond ik die โ‚ฌ4 ook een schappelijke prijs maar de ‘volle pot’ zou ik er nooit voor betalen. Dat is net iets too much. Het is ook geen wondermiddeltje ofzo. Ik wil graag nog iets van dit merk proberen maar dan zal ik waarschijnlijk niet meer naar de winkel in Gent gaan. De verkoopster aan de kassa was totaal niet vriendelijk en een simpele ‘goedendag’ en ‘salut’ is toch de basis ,vind ik, als je in een winkel werkt.

Heb jij al een douchefoam van Rituals gebruikt?

52 gedachtes over “Rituals – Sunrise

  1. Sunrise is echt super lekker! Onze favoriete geur ๐Ÿ™‚ We hebben pas nog twee bussen gekocht in de sale. Bij ons was de verkoopster wel aardig, we kregen zelfs een bekertje thee om te proeven.

  2. Ik heb toevallig morgen een review staan over de White Lotus & Green Tea foaming gel. Ik ben helemaal fan van het product en ik ga meteen checken of ik deze ook nog ergens voor 4 euro kan scoren, want dat is zeker een mooi prijsje!

  3. Mooie prijs he ๐Ÿ˜€ Dit is een douchefoam uit de limited edition van afgelopen winter.. Het is een zeergeliefde foam! Het klopt dat Rituals wat duurder is ๐Ÿ˜ฆ Gelukkig heb ik mijn personeelspas ๐Ÿ™‚ want ik werk er.. Wat naar dat de verkoopster achter de kassa niet klantvriendelijk was :S = niet de bedoeling! Mag helemaal niet.. Geniet lekker van je douchefoam!

  4. Ik vind de foams van rituals echt heerlijk ruiken. Ze zijn niet echt voedend voor de huid , maar ze ruiken heerlijk. Ik heb deze ook gekocht in de sale. Ik heb hem nog niet gebruikt want heb nog veel meer gekocht en moet eerst wat op gebruiken.

  5. Ik hou van de producten van Rituals, maar zoals jij ook al aangaf zijn ze redelijk duur voor wat ze maar zijn (ik ben zo blij dat iemand anders het ook eens durft te zeggen :D!!). Wel een mooi prijsje in de sale :), het lijkt me ook echt een fijn product! Wel jammer van de zure verkoopster, echt een afknapper!

  6. Ik ben echt helemaal gek op Rituals producten, heerlijk! En je vervelend als een verkoopster zo nors is, vind ik niet kunnen. In heb zelf ook als student in een winkel gestaan en het is echt niet veel moeite om vriendelijk te doen

    X Sara

  7. De producten van rituals zijn altijd zo heerlijk. De geschenkverpakkingen zijn ook altijd ideaal als cadeautje. Wel een beetje duur vaak, maar in de sale is het fantastisch. Ik vind de geurstokjes en kaarsjes ook altijd heerlijk voor in mijn kamer.

  8. Ik heb echt iets vreemds met Rituals. Ik vind die foam’s heel leuk werken maar de ingrediรซnten zijn echt helemaal niet goed vind ik persoonlijk. En dat vind ik juist jammer voor een merk als Rituals die zo bezig is met ecologische zaken..

  9. Sunrise is zonder twijfel mijn favoriete Rituals geur. Helaas zit hij in Nederland niet meer in het vaste assortiment, maar tijdens de uitverkoop komt hij soms opeens tevoorschijn. Dan sla ik ook weer gelijk een voorraadje van de douche foams en scrubs in. Vooral de scrub is een aanrader, mocht je die in de sale tegenkomen.

  10. Ik heb nog nooit een douche foam van Rituals geprobeerd, maar heb er wel al heel veel goede dingen over gehoord. Ik vind je foto’s trouwens erg mooi!

  11. Ik heb nog nooit zo’n douche foam van Rituals gebruikt, maar misschien kijk ik wel eens nu ze met korting verkocht worden. Ik vind het zelf ook altijd heel irritant als de verko(o)p(st)ers onvriendelijk zijn!

Geef een reactie

