Goldies: Pikfine

Omdat mijn oorbellenstash de laatste tijd behoorlijk geminderd was (ik speel die altijd kwijt) besloot ik opzoek te gaan naar een mooi nieuw paar. Stekertjes die bij zowat iedere outfit konden passen. Ik keek een beetje rond op Dawanda en ik kwam deze golden beauties tegen.

img_8077

Dawanda

Voor diegene die niet weten wat Dawanda is: “De online designermarkt voor unieke producten”. Ja, de slogan zegt het zelf al. Het is een online winkel waar je alleen maar unieke items vindt. De categorieën zijn heel uiteenlopend (van kledij tot sieraden en van kantoorspullen tot handgemaakte kasten). Maak je zelf spulletjes? Dan kun je op Dawanda heel makkelijk een eigen ‘winkeltje’ openen. Daarenboven is de site heel handig in gebruik. Je kan er reviews lezen van vorige kopers, je kunt zien wanneer je gekocht item verzonden is en je kan ook zelf de verkoper beoordelen.

Ik heb in totaal al bij 3 verschillende verkopers iets gekocht en ik kan zeggen dat ik steeds mijn item binnen de 2 dagen in huis had. Dat noem ik pas service! Ja zoals je merkt ben ik heel enthousiast over Dawanda (en nee dit artikel is niet gesponsord). Ik vind het gewoon een erg leuk concept! Geen massaproductie, unieke items en in no-time bij je thuis. Love it!

Pikfine

Pikfine

Ik kan wel uren op Dawanda rondsnuffelen maar zoals ik zei was ik dus opzoek naar leuke oorbelletjes. Oke dat was absoluut niet makkelijk want het aanbod is immens! Na een tijdje zoeken kwam ik terecht bij Pikfine. Twee Duitse zusjes die samen eigenares zijn van dit mooie, unieke merk. Alle juweeltjes zijn handgemaakt, net als hun andere spulletjes. Ik was meteen verliefd op deze gouden vierkante stekertjes. Ik bestelde ze heel makkelijk op de site van Dawanda en hoewel ze uit Duitsland moesten komen, had ik mijn bestelling binnen een paar dagen al in de bus!

De oorbellen waren verpakt in een heel leuk (en uniek) doosje. Verder kreeg ik ook nog een kortingsbon voor mijn volgende aankoop. Ik ben heel blij met mijn nieuwe oorbellen en oke de prijs is wel iets hoger dan die van de H&M oorbellen maar deze zijn uniek én handgemaakt. En dan heb ik dat extraatje er wel voor over.

img_8080

img_8082

img_8086

 

Ik kocht deze mooie stekertjes  hier (op Dawanda) voor €8,32 maar je kunt ze natuurlijk ook via www.pikfine.de bestellen. (Waarschijnlijk werken ze met vraag-aanbod want ik zie dat ze nu duurder geworden zijn.. €9,90) 

42 gedachtes over “Goldies: Pikfine

Geef een reactie

