Yves Rocher – Foot Beauty Care

Wat een lekker weertje de laatste dagen! Het ideale moment om mijn sneakers in te ruilen voor leuke sandaaltjes. Maar helaas zijn mijn voeten nog niet zo ‘zomer-proof’ en kunnen ze wel wat verzorging gebruiken. Ik kwam deze voedende voetcrème tegen bij Yves Rocher.

img_7941Het was al lange tijd geleden dat ik nog in deze winkel geweest was omdat hij me soms prijs-kwaliteit wat tegenviel. Onlangs bracht  ik nog eens bezoekje aan Yves Rocher omdat ik een nieuwe douchegel wou (en die zijn voor een paar euro’s heel erg fijn!). Wie klant is bij deze winkel zal het wel weten: ze lokken je altijd naar de winkel met een cadeautje dat je krijgt wanneer je iets koopt. Ik kocht de douchegel en kreeg er dus deze voetcrème bij. Best leuk om eens uit te proberen want zelf koop ik nooit voetproducten.

Voedende voetcrème met biologische lavendel. Dagelijks aanbrengen.

img_7934

Het eerste wat me opvalt, is de heel intense lavendelgeur. Normaal niet mijn ding maar ja het was gratis dus ik ga er niet over zeuren. De crème is een stevige, witte substantie die makkelijk in te wrijven is en niet ‘plakt’ nadien. Wat ik overigens wel handig vind want ik heb geen zin om een uur met ‘plakvoeten’ te zitten. En wat de lavendelgeur betreft: voor mijn voeten werkte het heel verfrissend! Ik zag trouwens dat er ook advocado en coconut olie inzit; verzorgende bestanddelen dus!

img_7944

img_7953

Conclusie: Ik vind het een aangename crème die mijn voeten de basic verzorging geeft. Heb je last van heel droge voeten dan zou ik wel een ander product kiezen. Maar voor mij werkt deze prima en de lavendelgeur verkwikt mijn voeten helemaal. Ik zocht de prijs even op en hij is nu verkrijgbaar voor €3,95.

42 gedachtes over “Yves Rocher – Foot Beauty Care

  1. Ik kreeg hem ook bij mijn laatste bezoek aan de winkel 🙂 & deze week kan je met een bon uit de flair een gratis lippenstift van de cherry oil collectie afhalen!

  2. Ik gebruik eerlijk gezegd nooit voetencremes, maar het lijkt me tijd om er ook eens eentje aan te schaffen :p. Zeker aangezien mijn voeten vrijwel permanent opgesloten zitten in ballerina’s, kunnen ze soms een opfrisbeurtje gebruiken :p!

  3. Ik koop altijd hun oogmake-up remover, de rest van de producten spreekt me niet altijd zo aan. Deze voetcrème heb ik ook eens als cadeautje gehad, maar is nooit volledig leeg geraakt omdat hij voor mij niets deed… Goed dat het voor jou dus een beter cadeautje was 😀
    xo Noor

Geef een reactie

