Sleek volumising mascara

Iedereen die een beetje op de hoogte is van beauty kent het merk Sleek van de mooie (budget)palettes met goede kwaliteit en misschien ook wel van de Nars Orgasm blush dupe ‘Rose Gold’. Maar als je eens goed rondkijkt, zie je dat Sleek veel meer te bieden heeft dan enkel palettes en blushes. Ik kreeg voor mijn verjaardag deze Sleek Volumising mascara en ik was erg benieuwd!

img_7839

img_7760

De verpakking ziet er heel basic uit met de kleuren zwart en zilver. Zo’n simpele huls vind ik best wel leuk. Het borsteltje vind ik persoonlijk minder fijn. Alle haartjes staan erg dicht op elkaar en meestal werkt dit niet voor mijn kleine, korte wimpers. Toch maar even testen!

Sleek1

Sleek2

Sleek3

Zoals je ziet, krijg je met deze mascara een heel subtiel resultaat. Als je lange wimpers hebt, is dit waarschijnlijk perfect maar helaas verlang ik voor mijn kleine wimpers net een tikkeltje meer. Wat ik wel fijn vind, is dat deze mascara niet klontert en mijn wimpers heel mooi zwart kleurt. Ik verwachtte misschien net iets meer van een ‘volumising’ mascara maar voor een naturelle look kan deze er wel mee door. En last but not least: de mascara is lekker budget. Hij is te koop voor €4,95!

Heb jij al een Sleek mascara gebruikt?

44 gedachtes over “Sleek volumising mascara

  1. Al veel goede dingen gehoord over Sleek, maar deze mascara zou ik ook niet meteen kopen. Met fijne en korte wimpers, zoals de mijne, is hij toch niet ideaal.. Wel een zeer schappelijke prijs! Goede review!

  2. Subtiel inderdaad, maar toch wel erg mooi! Zeker voor op dagen dat je ook zoekt naar ‘subtiele make up’, toch??! πŸ˜€
    En die prijs is helemaal top natuurlijk! X Liefs

  3. HΓ©, je kent Sleek inderdaad vooral van de paletten en de blush en had nog nooit reviews gezien van hun andere producten. Het geeft je inderdaad een subtiel effect en is goed voor als je al lange wimpers hebt. Voor mij dus niet echt ideaal πŸ™‚ Duidelijke review! Liefs

Geef een reactie

