NOTD – Pillow Talk

Hallo allemaal! Vandaag  heb ik vernomen dat ik voor al mijn examens geslaagd ben, joepie! Tijd dus om na mijn lange blogpauze er opnieuw in te vliegen. Vandaag wil ik graag één van mijn favoriete lente/zomerlakjes te tonen: Pillow Talk van Rimmel.

img_6529

Pillow Talk is een prachtig babyblauw kleurtje. Deze past perfect bij de andere pastelkleuren die ik al in mijn bezit had. Hij komt uit de Rita Ora collectie (met die leuke zegeltjes op de dop) die al een tijdje uit is. Het lakje dekt mooi in 2 laagjes en blijft bij mij 3-4 daagjes zitten. Hij is oa. bij Kruidvat te koop voor €3,99

img_6527

img_6858

Wat vind jij van dit kleurtje?

33 gedachtes over “NOTD – Pillow Talk

Geef een reactie

