Blogverjaardag + giveaway!

img_7729Hallo iedereen! Morgen heb ik mijn laatste examen (EIN DE LIJK)! Na een dikke maand achter mijn boeken gezeten te hebben, kreeg ik toch wel opnieuw ‘blogkriebels’. Toen ik in een pauze mijn blog even bekeek, zag ik dat het precies 1 jaar geleden is dat ik mijn blog startte. Wauw wat gaat de tijd snel! Ik vind het nog steeds vreemd dat ik plots op het idee gekomen ben om een blog te starten. Dat idee is intussen uitgegroeid tot een heel leuke hobby met een haat-liefdeverhouding. Dus feestje!

Zoals je wel weet, ben ik maar een heel ‘kleine’ blogger en heb ik dus niet de mogelijkheid om gigantische winpakketten weg te geven om mijn blogverjaardag te vieren. Maar omdat ik cadeautjes geven stiekem toch wel leuk vind, heb ik iets kleins gevonden waar ik één van mijn volgers misschien wel een pleziertje mee kan doen: MUA Undress Your Skin – Baked Bronze.

Ik heb dit item gekozen omdat een bronzer toch wel het item bij uitstek is voor de zomer en.. ik was stiekem meteen verliefd op de mooie shimmers die erin zitten. Zeg nu zelf.. het is toch een pareltje!

img_7751

Wil je graag meedoen met mijn mini-blogverjaardag-giveaway (wat een woord!), volg dan gewoon even beyoutifool op bloglovin. (Je kan meedoen tot woensdag 9 juli)

Voor de rest wil ik jullie allemaal bedanken. Zowel diegenen die altijd een reactie nalaten als ook de “stiekeme” lezers. Dankjewel! Op naar het volgende jaartje!

 

65 gedachtes over “Blogverjaardag + giveaway!

  1. Hey! Feli met je blog birthday! Wauwie, echt een awesome winactie! Met deze gafe bronzer ben ik helemaal ready en bruin voor de zomer! Alvast heel erg bedankt!! *fingers crossed*
    Xoxo Joanne

Geef een reactie

