Budget jewelry & accessary

Hallo iedereen! Ik heb even een pauze verdiend(tussen al die examens door) en daarom heb ik nog eens een artikel geschreven. In deze blogpost toon ik jullie mijn nieuwe aanwinsten die ik van Born Pretty Store ontving.

img_7678

Van Born Pretty Store mocht ik 3 budget items uitzoeken. Als eerste viel mijn oog op deze bloemetjesketting. Een leuk statement item om net iets meer aan je outfit te geven. Interesse? Je vindt de ketting hier voor $2,99.

img_7660

img_7703

Ook mijn tweede item is een ketting. Eigenlijk wou ik ze liever in het zwart maar die was jammergenoeg niet meer in voorraad. Maar op zich vind ik zo een kleurtje ook niet mis. Ook graag een triangle ketting? Hier vind je hem voor $4,80

img_7629

img_7725

En mijn laatste item zijn deze oorbellen. Ik moet wel zeggen dat deze in het echt veel groter uitvallen dan op foto. En ze zijn hier te vinden voor $1,54.

img_7666

Zoals je merkt zijn al deze sieraden onder de €5,  als dat niet budget is! Ik was op voorhand wel een beetje bang voor de kwaliteit maar die valt reuze mee. Het enige minpuntje is dat ik de oorbellen veel te groot vind. Maar de kettingen vind ik erg leuk om mijn outfit mee op te fleuren. Mocht je interesse hebben in de budget sieraden van Born Pretty Store dan kan je  gebruik maken van deze -10% kortingscode: JANAT10

Ziezo mijn pauze zit er alweer op.. bloggen neemt toch snel een paar uurtjes in beslag. Het wordt nog een dikke 2 weken op de tanden bijten en daarna heb ik eindelijk vakantie (en kan ik weer ten volle bloggen)! Ik wil jullie ook nog eens bedanken voor de vele lieve reacties op mijn Blues Willis look + voor op mijn look te stemmen. Jammergenoeg heb ik niet gewonnen maar ik vond het toch heel lief van jullie.

Veel shopplezier en tot binnen 2 weken!

 

35 gedachtes over “Budget jewelry & accessary

Geef een reactie

