DEMAKUP facelooks: Blues Willis

Normaal had ik dus een blogstop ingelast t.e.m. einde examens maar ik was vergeten dat ik de Facelook die ik maakte voor Demakup nog online moest zetten. In een vorig artikel organiseerde ik een battle tussen 2 looks. De meerderheid koos voor nummer 1. Het is dan ook nummer 1 geworden al heb ik hem een heel klein beetje aangepast. Hier zijn de foto’s!

img_6083

Ik zag al bij velen het aqualijntje verschijnen en ik moet stiekem toegeven dat ik er ook zot van ben maar ik wou toch nog net iets anders en daarom gebruikte ik in mijn facelook een paars oogpotlood i.p.v. het klassieke aquablauw. Ik heb mijn ooglook dan ook genoemd naar mijn paarse oogpotlood: Blues Willis!

img_7273

img_7275

img_7310

img_7566

img_7445

Ziezo deze look zal ik inzenden en later komt er nog uitgebreide review van de nieuwe Demakupproducten (die je hier al kon zien)! Als mijn facelook geselecteerd wordt dan laat ik je het zeker weten! Wat vind jij van mijn look?ย 

34 gedachtes over “DEMAKUP facelooks: Blues Willis

Geef een reactie

