Budgetbadmode met Sammydress + examens (blogstop t.e.m. eind juni)

Onlangs liet ik jullie kennis maken met een nieuwe webshop en ook vandaag wil ik graag een nieuwe ontdekking delen. Onder fashionbloggers is deze webshop waarschijnlijk al goed gekend maar voor al de rest… ik heb het over Sammy Dress. Omdat de vakantie heel dichtbij is (maar de examens nog net iets meer, auw) heb ik mijn favoriete budget badmode items op een rijtje gezet.

logo

sdA

1. Stunning Halter Solid Color Wrapped Design One-Piece Bikini Dacron €11,06
2. Cute Women’s Scoop Neck Batwing Sleeve Openwork Smock €9,18
3. High Waisted Vintage Halterneck Cross Stripe Six Buttons Swimsuit €13,14

sdB

4. Sexy Halterneck Color Matching Self-Tie Bikini €9,65
5. Spaghetti Strap Solid Color Sexy Style Nylon Bikini €6,10
6. Sexy Women’s Halterneck Beaded Color Blcok Bikini Set €10,71

sdC

7. Bow Tie Alluring Halterneck €9,64
8. Stylish Women’s V-Neck Openwork Short Sleeve Smock €7,85
9. Sexy Halterneck Solid Color Divided Type Nylon €8,94

sdD

10. Sexy Women’s Halterneck Beaded Bikini Set €11,78
11. Bohemian Halterneck Stripe Geometric Pattern Three-Piece Swimsuit €15,36
12. Sexy Charming Halterneck Lace Up Solid Color Two-Piece Swimming Suit €11,43

Ken jij deze webshop al?

P.S. En zoals ik al zei, komen mijn examens steeds dichterbij waardoor dit mijn laatste blogpost is tot eind juni. Ik heb jammer genoeg niet meer de tijd om foto’s te nemen, artikels te schrijven én andere blogs te bezoeken. Ik vind het best jammer want net nu zit ik boordevol ideeën en heb ik inspiratie voor mijn blog. Maar er hangt veel vanaf dat ik deze examenperiode slaag, dus zet ik met toch wel wat pijn in het hart, mijn leuke hobby even opzij. Ik wil jullie nog eens bedanken voor het volgen en het plaatsen van lieve reacties.. See you soon! ❤

tumblr_mijnzy15Og1s2ptedo1_500

47 gedachtes over “Budgetbadmode met Sammydress + examens (blogstop t.e.m. eind juni)

  1. Ik kende het al, maar alleen omdat ik door ze benaderd ben een tijd terug, anders was ik nooit op de site gekomen! Ze hebben ook onwijs veel leuke tassen! X

  2. Wat een leuke items, deze post komt als geroepen! Ik zoek nog een bikini of een badpak voor de zomer, dus dit geeft weer inspiratie! En heel veel succes met je examens! Ik ga je wel missen, maar het is voor een goed doel! Haha!

  3. Leuke swimsuits! Ik ben dringend op zoek naar wat nieuws dus dit is zeer handig!

    ik wens je heel veel succes met de examens en het is een hele stap om even aan blogpauze in te lassen. Je zal er zeker meer gefocust door zijn, want dit zorgt natuurlijk voor de nodige afleiding 🙂
    Studeer goed en geef de moed zeker niet op! You can do it! 😉

    X Sara

  4. Ik volgde de webshop al een tijdje via Facebook. En zie soms echt leuke dingen passeren. Er iets kopen heb ik nog niet gedaan… En groot gelijk heb je! Even concentreren op je examens en erna de schade dubbel en dik inhalen 😀

    Alvast héél veel succes!

  5. opgelet met deze hoor! Ik bestelde er ooit een bikini op en nam al een maatje groter omdat het chinees is maar ik kreeg dus echt een soort kinder bikini aan huis he! Die dames zijn echt zo ongelofelijk mager dat een maat ‘M’ als 34 en cup A valt..just a warning.

  6. Leuke items! Ik kende Sammy Dress al wel maar heb er nog nooit iets besteld omdat ik een beetje huiverig ben over de Aziatische maatjes! Maar ze hebben wel echt hele leuke items!
    Succes met je examens!

Geef een reactie

