Battle: ooglook

Zoals je al kon lezen, kreeg ik een maand geleden een leuk pakket van Demakup. De andere bloggers en ik mochten met de nieuwe Expert lijn experimenteren en we kregen de opdracht een 5e look te creΓ«ren. Door school had ik weinig tijd en de voorbije dagen (nu nog steeds) was ik wat ziek maar gelukkig heb ik toch nog een moment gevonden om wat looks te maken. Nu heb ik een probleem..de eeuwige twijfelaar in mij kan niet kiezen tussen 2 looks.. en daarom had ik graag jouw mening!

img_6074

Dit zijn de eerste 4 looks:

DMcHet is de bedoeling dat de look draagbaar is maar ook trendy. Ik zag al bij velen het aqualijntje verschijnen en ik moet stiekem toegeven dat ik er ook zot van ben maar ik wou toch net iets anders zijn en daarom gebruikte ik in beide looks een paars oogpotlood i.p.v. het klassieke aquablauw.

Look 1

L2

L22

Look 2

L1

L1111

 

Ik twijfel dus tussen deze 2 looks.. Ik zou eventueel bij look 1 ook het paarse lijntje aan de bovenkant kunnen zetten i.p.v. de onderkant. Maar look 2 is net iets meer zomer.. Twijfels alom!

Welke look vind jij het mooist?

32 gedachtes over “Battle: ooglook

Geef een reactie

