Gespot: Born Pretty Store + Kortingscode

Onlangs leerde ik een nieuwe webshop kennen die ik graag met jullie zou delen: Born Pretty Store! Je kan er terecht voor allemaal leuke en budgetvriendelijke koopjes. Je vindt er van alles, denk maar aan telefoonhoesjes, schattige notitieboekjes en ook sieraden. Uit die laatste categorie heb ik mijn favorieten geselecteerd!

bp

(Om de items op de site te zien, klik dan op de prijs)

bpA1. Leaf ring in goud of zilver €0,72
2. Crystal Flower earrings €0,72
3.  Romantic Olive Leave Hair Band Gold €1,77

 

bpB

4. Fashion Colorful Triangle Pendant Necklace €2,39
5. Cute Rabbit earrings €0,72
6. Blue Flower Pendant Ethnic Necklace €3,21

bpC7. Bohemian Necklace €4,75
8. Set 4 ringen €2,17
9. Earring Retro Tibetan Silver Blue Rammel Water Drop Tassels Design €2,65

 

bpD

 

10. Round Half-Frame Sunglasses Unisex Retro Design €5,47
11. Cute Heart Studded Necklace €1,81
12. intage Fashion Exaggerated Black Hollow Leaf  €1,91

Zoals je ziet zijn al deze sieraden onder de €5 (behalve de zonnebril). Allemaal lekker budget dus + er is free shipping!

Daarnaast heb ik voor jullie ook een kortingscode van 10% OFF. De items zijn er al niet duur maar met deze code (JANAT10) worden ze helemaal spotgoedkoop. Veel shopplezier!

Wat vind jij van deze webshop?

21 gedachtes over “Gespot: Born Pretty Store + Kortingscode

  1. Wow, dit ziet er super uit! Vooral de eerste ring is prachtig..en spotgoedkoop 🙂 . Ik kende deze webshop nog niet, maar de producten zien er geweldig uit!

    Xjes Femke

Geef een reactie

