Sieraden Primark

Toen ik een maand geleden in Berlijn was, ging ik ook voor het eerst naar de Primark. Ik wou er al een hele tijd naar toe maar in BelgiΓ« is deze net iets te ver en was het er dus nog nooit van gekomen. Ik had een heel rooskleurig beeld van deze winkel waardoor ik toch een tikkeltje teleurgesteld was. Ik moest ook erg wennen aan de grootte en de mensenmassa die er rondliep. Ik heb niet veel gekocht maar deze leuke sieraden kon ik niet laten liggen.

img_6068

De dag dat ik thuis zou komen van Berlijn moest ik ’s avonds meteen al naar een galabal. Een leuk nieuw kleedje vond ik nergens dus wou ik mijn little black dress wat pimpen met mooie sieraden. Bij Primark vond ik deze budgetvriendelijke ketting en oorbellen. Helemaal niet duur maar ik vond ze er wel leuk uitzien!

img_6041

img_6042

img_6056

img_6058

Naast deze sieraden kocht ik ook nog een rode blazer die ik misschien nog eens laat zien in een outfitpost. Ondanks mijn kleine teleurstelling in Primark ben ik toch heel blij met deze items! De precieze prijs weet ik niet meer maar zoals alles bij Primark waren deze helemaal niet duur.

Ben jij onlangs nog naar Primark geweest?

72 gedachtes over “Sieraden Primark

  1. Toffe sieraden heb je gekocht! Ik vind ook niet altijd alles wat ik zoek bij de Primark; koop er eigenlijk nooit voor meer dan 50 euro aan spullen, maar wat ik dan koop vind ik wel heel leuk πŸ™‚

  2. Wat een leuke sieraden zeg! Ik vind vooral die ketting heel gaaf πŸ˜€ Ik heb zelf een aantal kettingen van Primark, vooral van die lange, en vind ze helemaal geweldig, ze verkleuren alleen best wel snel 😦

  3. Pretty! Ik zie de laatste tijd zoveel mooie sieraden voorbij komen van de Primark dat het bij mij ook weer gaat kriebelen om bij de Primark te gaan shoppen πŸ™‚

Geef een reactie

