Nieuw: Demakup Expert

Onlangs kreeg ik een leuk pakket van Demakup toegestuurd. Hiermee stelt ze haar nieuwe productlijn “Demakup Expert” voor. Benieuwd naar de inhoud?

img_6093

Deze Expert lijn is ideaal om long lasting en waterproof make-up mee te verwijderen. Samen met deze producten kreeg ik ook een leuke uitdaging voorgeschoteld. Deze houdt in dat ik een leuke en vernieuwende make-up look creëer. Het is de bedoeling dat ik lekker ga experimenteren en daar zijn deze reinigingsproducten natuurlijk ideaal voor. Ik heb nog niet de tijd gehad om iets leuks te verzinnen maar eens ik tijd en inspiratie heb, zal je mijn look hier kunnen bewonderen. In datzelfde artikel zal ik dan ook de Expert producten reviewen. Maar nu alvast een kleine sneakpeak van wat er allemaal in het pakket zat.

img_6110

img_6111

img_6118

img_61325

img_6138

img_6144

img_6145

img_6147

Ik vind deze lijn er heel goed uitzien en ben al benieuwd om de producten te testen!

42 gedachtes over “Nieuw: Demakup Expert

  1. Fijne producten zijn het, tenminste die van de expert range lijn vond ik erg fijn. Die voor de gevoelige huid ken ik nog niet, dus zullen ongetwijfeld nog beter zijn. Veel plezier met testen!

  2. Wow, dit lijkt me echt veelbelovend! Als het echt zo goed reinigt als het belooft, is dat ideaal 🙂 . Ik ben heel benieuwd naar de reviews. Vooral van de reinigingsdoekjes!

    Xjes Femke

  3. Erg benieuwd naar je reviews! Ik heb veel gehoord over deze producten maar ze zelf nog nooit getest, wellicht dat jij me kan overtuigen (of juist niet haha) 🙂

Geef een reactie

