New in: Action

Onlangs bracht ik opnieuw een bezoekje aan de plaatselijke Action. Ik wou er wat A-merk make-up scoren voor een lage prijs maar helaas was ik al aan de late kant. Er lag enkel nog ‘brol’.. daarmee bedoel ik: kleuren die niemand draagt. En wat er dan wel nog deftig was, had ik al (Een roze nagellak bv). Okeja spotgoedkoop maar waarom iets kopen als je het al hebt? Maar de Action verlaat je natuurlijk niet met lege handen. Ik nam deze 2 andere producten mee naar huis!

img_6029

Reiniginsgdoekjes (rond €0,70)

Ik had al op veel blogs gelezen dat de reinigingsdoekjes van Action best fijn waren. Tijd dus om deze ook eens te gaan testen. Ik nam er met kokosgeur en mm wat ruiken deze lekker! In vergelijking met mijn doekjes van Kruidvat zijn ze wel een pak minder vochtig en ook waterproof make-up krijg ik er niet mee weg. Maar dat is ook niet de bedoeling.. ik gebruik ze om snel even het ‘eerste vuil’ weg te nemen en daarna reinig ik mijn gezicht nog met dit product.

img_6031

Douchegel Palmolive (<€2)

Douchegels zijn echt zo een producten die ik graag koop gewoon omdat ze lekker ruiken. Ik twijfelde tussen de Nivea met honing en deze. Maar uiteindelijk vond ik deze geur het best. De douchegel werkt aangenaam maar jammergenoeg verdwijnt de geur snel nadat je gedoucht bent. Een beetje jammer maar zeg.. ik ken maar weinig douchegels die heel lang blijven geuren!

img_6038

Kon jij leuke A-merk make-up scoren bij Action?

49 gedachtes over “New in: Action

  1. Zelf heb ik 1 keer make-up gekocht bij Action en was er niet tevreden van. Maar die koko’s doekjes zullen wel goed zijn, aangezien ik zelf tevreden ben over de andere producten van die kokoslijn!
    Liefs, Annelies

  2. Bij mijn Action lag er ook niet veel. Ik heb een blanke lak van Sally Hansen en een eye pencil van L’Oréal kunnen scoren. een paarse of foute blauwe oogschaduw is niet mijn kleur. Misschien dat het wordt bijgehouden…?

  3. Douchegelgeuren blijven bij mij ook nooit echt lang of sterk plakken hoor, da’s volgens mij normaal. Ik geniet gewoon van de lekkere geur tijdens het douchen, da’s het belangrijkste voor mij. Palmolive douchegels ruiken altijd wel lekker.

  4. leuk 😀 Die doekjes moet ik zelf eens gaan halen! Ik vind de douchegels van tahïti nog lang nageuren na een douche, misschien moet je die eens proberen? (Vind dat ook zelf superfijn als iets nog lang blijft nageuren :D)

  5. Zelf kom ik echt te weinig bij de Action om op tijd te zijn voor de goedkope A-merken (en dat vind ik heel erg, I love Action!). De doekjes lijken me niet super, maar je ging gelukkig ook niet voor super resultaten, dus dat scheelt weer, haha.

  6. Ik heb toen nog nagellakjes en een duo oogschaduw van maybelline gekocht bij de action.
    Heb enkel de oogschaduw al geprobeerd maar die pigmentatie was zo verschrikkelijk slecht, heb al spijt dat ik dat daar heb gekocht :p

  7. Ik ben ook helemaal dol op de Action, ik vond de gezichtsreinigdoekjes van die lijn trouwens iets minder, of ik heb net het verkeerde pakje gekocht. Verder ben ik wel heel enthousiast over de kokoslijn van de Action, en alle douche spullen van Palmolive zijn zo verschrikkelijk lekker he!

Geef een reactie

