NOTD – Sweet pastel nails

Sinds ik terug ben uit Berlijn heb ik het volgehouden om niet aan mijn nagels te bijten (ja slechte gewoonte). Wat nu toch al 2 weken is. Hoera! Ik vind het altijd leuker mijn nagels te lakken wanneer ze een deftige lengte hebben en deze keer koos ik voor een roze pastelkleur van Essence.

img_5798

img_5825

Het lakje is uit de LE van vorig jaar “Me & My Icecream” waar ik ook deze blush van heb. Het is een lila-roze kleurtje waar ik persoonlijk erg fan van ben (03. Ice, ice baby). Het brengt kleur op je nagels zonder meteen heel hard op te vallen. En met de pasteltrend zijn deze kleurtjes erg ‘in’!

Het lakje droogt ‘normaal’ en blijft bij mij 3 dagen zitten. De dekking is wel niet optimaal; voor het beste effect breng je best 3 laagjes aan. Maar voor zo’n leuk kleurtje heb ik dat wel over!

img_5828

img_5840

Zoals ik al zei kwam dit lakje uit een LE en is het dus waarschijnlijk niet meer te vinden. Maar ik ben ervan overtuigd dat er nog andere merken zo een kleurtje hebben.

Wat is jouw lievelingskleurtje nagellak?

45 gedachtes over “NOTD – Sweet pastel nails

    • Heb ik ook heel vaak bij Essence lakjes. Maar ik heb er heel dunne laagjes opgelegd zodat er nauwelijks een hoogteverschil is met mijn nagel. Zo blijft het precies langer zitten. Ik kan de nagellak er zelfs niet afpellen!

  1. Mooi kleurtje! Goed van je dat je al een tijdje geen nagels meer bijt! Ik heb soms ook mijn periode’s dat alles eraf moet en daarna heb ik er weer spijt van. Gelukkig gaat het de laatste tijd goed. πŸ™‚

Geef een reactie

