Stijlvol de lente in – Jeweltys sieraden

Onlangs kreeg ik de vraag om een paar leuke sieraden van de webshop jeweltys.nl te reviewen. Ik koos een paar mooie sieraden uit en toon jullie graag mijn selectie!

img_5511

Over de webshop

Jeweltys staat voor een jong en enthousiast team dat leuke fashion sieraden aanbiedt. De klant staat steeds centraal  en wanneer er iets niet naar wens is of je hebt een probleem, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Uitstekende klantenservice noem ik dat! Jeweltys is gevestigd in Tilburg en Didam, waar je eveneens je bestelling kan komen passen en/of ophalen.

Wat de verzending betreft: Binnen Nederland 3-5 werkdagen en voor de Belgen onder ons 3-10 werkdagen. Leuk om te weten is ook dat de verzendkosten helemaal niet hoog liggen! Er is ook een ruime keuze aan betaalmogelijkheden (Paypal, Bankcontact,..) wat ik ook steeds een pluspunt vind.

Mijn selectie

Gouden gewoven bloemen ketting – €5,50

img_5540

img_5589

 

Gouden ruit oorbellen – € 4,95

img_5530

img_5662

Gouden piramide oorbellen – € 4,95

img_5526

img_5750

Ik ben heel tevreden over de sieraden! Ze zijn heel budgetvriendelijk maar ogen helemaal niet goedkoop en zijn ook van degelijke kwaliteit. Wil jij ook stijlvol de lente in? Neem dan zeker eens een kijkje bij Jeweltys!

Welk sieraad vind jij het mooist?

49 gedachtes over “Stijlvol de lente in – Jeweltys sieraden

Geef een reactie

