Nivea – Hydraterende dagcrème

Ik heb precies een nieuw favoriet merk als je naar mijn vorige post kijkt, oeps! In Berlijn bezocht ik omwille van een schoolopdracht het Niveauhaus. Een heel aangename winkel met alle producten van Nivea. Ik was eigenlijk niet meteen van plan iets te kopen maar toen ik zag dat alles daar een paar euro’s goedkoper was dan in België, hoefde ik niet langer te twijfelen. Deze dagcrème werd de mijne!

img_5548

Ik was al even op zoek naar een goede maar budgetvriendelijke dagcrème. Ik las de laatste tijd positieve reviews over de hydraterende dagcrème van Nivea. Maar ik had geen zin om voor een product dat in mijn ogen geen echte wonderen verricht,  €7 neer te tellen. In Berlijn kon ik deze in het Niveahaus (een belevenis op zich) op de kop tikken voor een kleine €5. Ook de andere producten kostten zoveel minder. Ik heb nu stiekem spijt dat ik niet meer gekocht heb!

niveahaus

Niveahaus 1

Niveahaus 2

En dan nu over naar de dagcrème:

Voorziet de normale of gemengde huid van intensieve hydratatie, beschermt ze en houdt ze fris en soepel. Verrijkt met Vitamine E en Hydra IQ.

Hydra IQ stimuleert de vorming van nieuwe hydratatiekanaaltjes in de huid, die zorg dragen voor de vochtdistributie tussen de huidcellen.

img_5552

De dagcrème heeft een lichte structuur en trekt snel in de huid. Je hebt trouwens maar een heel klein beetje nodig om je hele gezicht in te smeren. Zuinigheid ten top! Mijn huid voelt gehydrateerd aan zonder vettig te voelen. En ook deze crème heeft een typische Nivea-geur die ik persoonlijk wel aangenaam vind. Deze dagcrème bevat SPF 15 wat heel handig is ter protectie van de schadelijke UV-stralen en de huidveroudering.

img_5558

img_5563

img_5568

Opnieuw een topper van Nivea voor mij. Door zijn zuinigheid vind ik de €7, als student zijnde, best aanvaardbaar. Ik ben tevreden en ik koop hem zeker opnieuw!

Welke dagcrème gebruik jij?

32 gedachtes over “Nivea – Hydraterende dagcrème

  1. Heb deze ook een tijdje gebruikt, maar ik heb het gevoel dat ik er af en toe allergisch op reageerde(zeer gevoelig huidje), daarom ben ik overgestapt naar de Weleda almond dagcrème… Daar ben ik super tevreden over!

    • Oei! Ik gebruik hem nog niet zo lang dus laten we hopen dat ik zo geen reactie krijg. Gelukkig is mijn huid niet erg gevoelig 🙂 Btw heel erg bedankt voor de vermelding in een van je laatste artikels! Je hebt me superblij gemaakt 😀

  2. Wat fijn dat je hem voor zo’n klein prijsje mee kon nemen! Hij klinkt heel goed 🙂 Ik ben ook nog op zoek naar een écht fijne dagcrème, want van de meeste crèmes wordt mijn gezicht zo vettig. Deze ga ik eens proberen! x

  3. Fijn dat een budgetproduct zo goed kan bevallen! Wat leuk, ik denk dat Nivea mijn favoriete skincare merk is van de drogisterij. Ik ga eens even googelen waar dat Niveahaus is!

Geef een reactie

