NOTD – Pastel

Lang geleden dat ik nog eens mijn NOTD liet zien. Deze keer koos ik voor een mintgroen kleurtje. Ik hou van de pasteltrend en heb inmiddels al een roze, gele en groene variant in mijn bezit!

img_5177Ik vind de lakjes van Hema steeds erg fijn en ook deze is er eentje van. Ik nam de foto de dag na ik mijn nagels gelakt had en zoals je ziet, is hij gechipt bij mijn wijsvinger. Voor de rest blijft hij mooi zitten. Verder moest ik ook maar 2 laagjes aanbrengen voor een goede dekking. Een pluspunt vind ik, zeker voor zo’n pasteltint!

img_5174

img_5176

Ik vind dit lakje erg leuk en raad hem zeker aan als je van zo’n kleuren houdt! Draag jij graag pastellakjes?

50 gedachtes over “NOTD – Pastel

  1. Ik vind de kleur wel erg leuk! Mijn ervaring met Hema nagellak is alleen niet zo heel goed; de droogtijd was bij mij erg lang, maar ik hoor de laatste tijd weer wat meer goede dingen over Hema nagellak, dus misschien dat ze de formule hebben aangepast in positieve zin? πŸ™‚

Geef een reactie

