Spam your blog

Het is al een lange tijd geleden dat ik nog eens een “spam your blog” hield. Ik bezoek dagelijks heel wat blogs maar ik ben steeds benieuwd naar nieuw ‘voer’. Dus spammen maar! Laat in een reactie weten wie je bent, waarover je blogt enz. Je mag daarna een blogbezoekje verwachten van mij en (waarschijnlijk) andere nieuwsgierige zielen!

sybf

42 gedachtes over “Spam your blog

    • Hey Tessa! Ik weet niet of je het weet maar je de link onder je ‘naam’ verwijst door naar een lege wordpressblog. Je goede blog staat wel in de reactie maar ik wou het toch even meedelen πŸ™‚

  1. Wat lief dat we mogen spammen!! Je kent mijn blog al, maar andere misschien niet….

    Ik blog op http://www.alllovelythings.nl over alle dingen die het leven leuker maken. Do What You Love, Love What You Do. De loves kunnen gaan over reizen, eten, DIY en beauty & make up. Alle overige leuke dingen, en er zijn zoveel leuke dingen in het leven, vallen onder losse loves. Ik hoop je snel te zien! Liefs, Mandy

  2. Lief dat we mogen spammen ❀ ! Ik ben Femke en ik blog op http://femkesstyle.blogspot.nl/ . Hier blog ik over alles wat ik leuk vind. Voornamelijk Fashion en Beauty, maar ook Food en een heleboel andere dingen! Bloggen is eigenlijk een hobby waarin ik al mijn andere hobby's gebruik. Schrijven, lezen, fashion en meer combineer ik op mijn blog. Super leuk als je komt kijken πŸ˜€ !

    Xjes Femke

  3. Aaaww lief dat we mogen spammen! Mijn blog http://www.beautiliciousworld.nl ken je al wel, maar voor diegenen die mijn blog nog niet kennen zal ik toch in het kort nog even iets vertellen πŸ˜‰ Op mijn blog komt er elke dag een beauty, fashion, food of lifestyle gerelateerd artikel online, met de nadruk op beauty πŸ™‚ Ik probeer één keer per week in plaats van een artikel een filmpje online te zetten dat kan van alles zijn van een opgemaakt filmpje tot een unboxing πŸ˜‰ Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt!
    Psst.. Je kunt deze week nog meedoen met een winactie op mijn blog waarbij je €25,- Zalando shoptegoed kunt winnen!

  4. Ahh wat leuk dat je dit doet! Ik blog fulltime over mode, beauty, lifestyle, yummy food, mijn avonturen en nog veel meer! Er staat nu bijvoorbeeld een artikel over een MEGA brownie-taart online, zeker een aanrader! πŸ˜‰

    Liefs,
    Marloes

  5. Leuk dat we mogen spammen! Ik ben Fleur Sophia, een modestudente van 21 jaar die graag blogt over mode, fotografie en reizen. Daarbij komen ook de nodige lifestyle artikeltjes online op mijn blog! Lijkt me leuk als je een kijkje komt nemen! Liefs, Fleur

  6. neem een kijkje op mijn blog ik vind bloggen super leuk ik ben net pas begonnen. en ik blog over fashion en beauty en over lifestyle. ik nu 0 lezers maar blog nog gewoon door omdat ik bloggen gewoon leuk vind. ik hoop dat er iemand een kijkje gaat nemen het zou me veel doen als iemand even een kijkje zou nemen op me blog.
    liefs asilin.

Geef een reactie

