Shoplog Action

De lenteschoonmaak begon bij mij met het ‘uitmesten’ van mijn make-upstash. Ik had al een goede organizer van Kruidvat maar ik kon er gerust nog eentje gebruiken. Die van Action kwam bij me op. En zo geschiede: ik bracht een bezoekje aan de Action en dit was mijn buit.

img_4181

Ik ben braaf geweest en heb niet te veel spullen gekocht maar natuurlijk bleef het niet bij die ene make-uporganizer! €1,49

Ik nam ook nog een leuk notitieboekje mee, komt altijd van pas. €089

Washitape (Eindelijk! Je kan hier zo veel dingen mee opfleuren).€0,79

En dubbelzijdige kleefband (voor het ophangen van foto’s in mijn kamer). Er zit echt veel op en kost (bijna) geen geld!  €0,32

Staat niet op de foto maar ik nam ook nog 2 gevlochten mandjes mee voor mijn reinigings- en doucheproducten in op te bergen. €3,30 voor 2

img_4190

img_4191

43 gedachtes over “Shoplog Action

  1. Ah leuke spulletjes, die tape ziet er gaaf uit! Ik heb afgelopen weekend toevallig ook mijn make-up ed uitgezocht en heb heeeel veel weg moeten gooien. Heb nu 1 toilettas gevuld met make-up spullen en 1 toilettas met verzorging spulletjes. Erg ideaal is het nog niet, dus misschien zijn die organizers ook wel iets voor mij;) Action is top he:)

  2. Leuke spullen heb je gekocht! Ik ben benieuwd hoe deze washitape werkt. Ik heb andere van de Action en die laten eerlijk gezegd vrij snel los. Washitape van de Hema werkt oke.

  3. Leuke shoplog! Action is altijd zo fijn! Sinds ik ben verhuisd kom ik er niet zo vaak aangezien er geen action in de buurt is… Bij mijn vorige adres was de action op loopafstand dus ging ik vaak even naar binnen. Toch wel handig voor kleine en leuke dingetjes zoals die tape bijvoorbeeld. Dit wil ik!

Geef een reactie

