TBS – Lipbutter

Voor mijn verjaardag (intussen bijna een maand geleden) kreeg ik leuke cadeautjes. Waaronder deze 2 lipbutters van The Body Shop (thanks Laetitia!). Ik was al vertrouwd met de chocolade lipbutter (review) maar ik was ook wel eens benieuwd naar een andere geur.

img_4900

Eerste even dit: Ik noem deze beide lipbutters maar eigenlijk is dit niet helemaal juist. Het potje links is inderdaad een butter maar de rechtse is meer een lipbalm (het heeft een minder dikke structuur).

 

img_4903

Ik vind beide producten heel fijn werken. Die met mango verzorgt je lippen iets meer dan de rechtse. Dit komt omdat de mango variant echt een butter is. De structuur is net een beetje dikker dan een gewone lipbalm maar smeert toch mooi uit. Hij is zuinig in gebruik.

De rechtse (strawberry) Born Lippy is een lipbalm in een potje. Sommigen vinden dit niet zo leuk omdat hun vingers dan vuil zijn en bla bla. Maar mij stoort het niet zo want ik gebruik deze gewoon thuis. Ook deze lipbalm vind ik prettig werken en ik grijp er net iets vaker naar dan de mango butter. Waarom? Tussendoor is het gewoon fijn om zo een licht/transparant laagje aan te brengen. Maar wanneer mijn lippen echt droog zijn, is de butter de beste oplossing. Verder geeft deze Born Lippy ook een lichtrood kleurtje af.

img_4906

img_4922

Ik ben heel blij met deze potjes want het zijn erg fijne producten! Heb jij een lipbutter/lipbalm van TBS?

41 gedachtes over “TBS – Lipbutter

  1. Leuk artikel! Ik wil ook nog een keer een lipbutter testen van The Body Shop. Toen ik eerst een bestelling bij The body shop plaatste tijdens de sale had ik er een bij kunnen doen voor €2,50 van de Honeymania lijn, maar ik was het gewoon vergeten! Autsj. Ik denk dat ik ook vaker naar de lipbalsem zou grijpen dan naar de lipbutter, maar zo’n lipbutter is wel fijn om te gebruiken voordat je gaat slapen. Liefs

  2. Haha die laatste foto met de feesthoedjes!
    En niets mis met een lipbalm in een potje 🙂 ben het zelfs gewend van jongs af aan, toen was dat nog ‘normaal’. (Nu klink ik heel oud maar ben ik nog niet! ;))

  3. Echt hele schattige verpakking! Ik heb zelf om heel eerlijk te zijn de lip butters nog nooit gehad/getest. Maar alle producten van TBS zijn altijd super fijn, dus dat zullen deze ook wel zijn ❤

  4. Ik ken de Mango nog niet, maar de Strawberry vind ik echt heerlijk ruiken 🙂 Ik heb inderdaad ook liever een stick dan een potje, maar voor thuis vind ik het niet zo erg om een lippenbalsem uit een potje te gebruiken; ik kan daarna altijd mijn handen wassen als ik dat wil.

  5. Ze lijken me super leuk deze lipbutters, ik heb er persoonlijk nog nooit één gekocht omdat het anders aan mijn vingers blijft plakken maar het voordeel is wel je lippen krijgen een lekker geurtje 🙂

  6. Ze lijken me erg fijn, vooral de balsem! Zelf heb ik nog geen lipbutters/balsems van TBS, wel een lipscrub maar die gebruik ik bijna nooit haha.

Geef een reactie

