Bourjois – Intense Smokey

Na wat ‘troubles’ met mijn internetverbinding kan ik eindelijk opnieuw een artikeltje online plaatsen. Ik toon jullie graag m’n nieuw paars palette van Bourjois: Intense Smokey.

img_4236

Ik vind smokey eyes altijd wel iets hebben. Het maakt je ogen net iets mysterieuzer en je look net iets opvallender. Het palette ‘Intense Smokey’ is in 3 kleurschakeringen beschikbaar en ik ging voor de paarse variant. Normaal is paars geen kleur waar ik meteen naar grijp als oogschaduw maar ik had ergens gelezen dat dat net de kleur was die groen-bruine ogen het meest flatteerde. Uittesten maar!

img_4228

img_4232

img_4239

Wat heel handig is, is dat je meteen alles bij de hand hebt. In dit kleine doosje zitten meteen 2 kleuren oogschaduw en een gelliner. En oja ook een kwastje.. maar wie gebruikt dat nou? Wat de pigmentatie betreft, valt deze best mee maar ik heb momenteel een crappy oogschaduwkwast (plots neemt hij echt geen oogschaduw meer op, vreemd!). Ik moet dus dringend kijken voor een nieuwe. Echte smokey eyes heb ik er dus niet kunnen van maken en zo ging ik maar voor een subtiele look.

Fotor0226220939

img_4240

Wat vind jij van dit palette?

34 gedachtes over “Bourjois – Intense Smokey

  1. Ik vind ‘em mooi geworden! Een tijd terug had ik zo’n zelfde oogschaduw trio van
    Bourjois, maar toen viel de pigmentatie enorm tegen! Weet dus niet of het nu aan je kwast
    ligt, het kan ook gewoon aan de oogschaduw zelf liggen ๐Ÿ˜ฎ

Geef een reactie

