The Body Shop – Showercream

Weekend. Ontspannen. Tijd voor een heerlijk bad! En ik neem mee: de Chocomania showercream

img_39491

Eerder had de Chocomania lijn me al verleid door de lekker lipbutter (review). Tijd om de douchegel ook eens te testen.

Wat een heerlijke, warme chocolade geur. Het heeft echt iets ontspannends vind ik, de perfecte geur voor tijdens een koude winterdag. Ik moet wel zeggen dat ik naast de lekker chocoladegeur ook een beetjes kokos ruik. Maar voor mij is dit niet echt storend. Een ander pluspuntje vind ik de kleur, een diep donkerbruine kleur. Het is net gesmolten chocolade!

Ik ben alvast overtuigd en ik raad deze je zeker aan als er een relax-verwendagje op je planning staat!

img_3956

img_3959

Heb jij iets van de Chocomania lijn?

57 gedachtes over “The Body Shop – Showercream

Geef een reactie

