Valentine

De dag is bijna om maar ik wens je nog een prettige valentijn! Zelf ben ik er niet zo aan maar heb jij iets speciaals gedaan of gekregen?

valentine

13 gedachtes over “Valentine

  1. Ik heb een prachtige bos met rode rozen gekregen van mijn Valentijn onder het genot van een door mijn lief verzorgd ontbijt. En we zijn samen naar Endless Love geweest in de bioscoop. Best romantisch toch? πŸ™‚

  2. Het was een fijne avond omdat ik bij mijn vriendje was maar wel een beetje sad want hij moest zijn koffer maken en is vanochtend voor 3 maand vertrokken naar het Buitenland 😦 Maar ik kreeg wel een box met de 5 eerste boeken van Game Of Thrones (demax!) Maar ik had jammer genoeg geen cadeautje voor hem (2e jaar op rij dat ik verrast word dat hij mij iets koopt op Valentijn hihi)

    • Zo jammer dat je hem moet missen 😦 Mijn vriend gaat dit jaar voor het 2e jaar op rij naar het buitenland. Maar gelukkig is dat ‘maar’ een maand! Superleuk ook dat het de jongen is die aan een cadeautje gedacht heeft, lief! πŸ™‚

Geef een reactie

