Kruidvat reinigingsdoekjes

De laatste tijd ben ik meer into de reiniging van mijn gezicht dan mijn make-up zelf. Grappig. Maar ik ben trots dat ik er zo goed mee bezig ben want je make-up deftig verwijderen is heel belangrijk. Natuurlijk kan ik niet elke keer mijn gezicht grondig reinigen dus als het snel moet gaan, is het ideaal een cleansingdoekje te nemen. Ik testte die van Kruidvat voor de gevoelige huid.

img_4178

Vroeger gebruikte ik ook doekjes van Kruidvat maar dan voor de normale en gemengde huid (de blauwe versie). Ik was er heel tevreden over (review). Maar was best benieuwd naar die voor de gevoelige huid, zou er veel verschil zijn? Ik kocht een 3 pack, want ja zo ben ik, meteen lekker veel, en testte ze.

En.. domper. Ten eerste de geur: de doekjes ruiken naar een soort van babydoekjes maar dan niet diegene die je op je gezicht wil hebben. Ik dacht dat ik me vergist had en keek nog even goed naar de verpakking.. het waren wel degelijke make-upremoverdoekjes. Ten tweede de werking: ze doen voor de rest wel prima hun werking maar mijn ogen kunnen de doekjes niet verdragen. Ze zijn er heel snel geïrriteerd door. Iets wat ik bij de blauwe versie voor de normale huid niet had dus dat verbaasde me wel.

img_4175

Laat ik het even samenvatten:

+ goede werking

+ bevatten geen alcohol

+ budgetprijsje van €2,29/stuk (3pack goedkoper)

 

– de geur (maar dat is natuurlijk persoonlijk)

– mijn ogen worden geïrriteerd

 

Nadat ik de 2 volgende pakken zal opgebruikt hebben (help), schakel ik toch met plezier terug over op de blauwe variant!!

Welke reinigingsdoekjes gebruik jij?

21 gedachtes over “Kruidvat reinigingsdoekjes

  1. Wat vervelend dat ze je ogen irriteren! Ik gebruik zelf wel eens doekjes van Etos voor de gemengde en normale huid en de doekjes van Essence. Die van de Primark vind ik trouwens ook wel prima 🙂

  2. goed om weten dat de blauwe dan beter zijn!! 🙂 Kunnen die blauwe ook gebruikt worden om oog-make-up mee te verwijderen? (waterproof mascara?). Ik ga binnenkort op citytrip met Ryanair, dus zouden deze wel handig zijn om in mijn handbagage mee te nemen (no liquids 😉 ) groetjes! Laura

  3. Ik heb nét hetzelfde aan de hand met van die ‘luiwijvendoekjes’, op zich werken ze wel goed, maar krijg er altijd pijnlijke huid van rond mijn ogen… De geur valt idd ook vaak tegen! Ik gebruik nu steevast micellaire waters of lotions!

Geef een reactie

