Winnaar hartjesketting

Juij op mijn verjaardag mag ik de winnaar van de zilverkleurige hartjesketting bekend maken! Eerst en vooral dankjewel aan alle deelnemers. Ik heb de naam gekozen d.m.v. een random name picker zodat alles eerlijk blijft. En dan nu de winnaar:

img_4541

*tromgeroffel*

Naamloos

Proficiat Laura vB! Ik stuur je meteen een mailtje zodat ik het kettinkje zo snel mogelijk kan verzenden!

Nogmaals dank aan alle deelnemers en iedereen die m’n blog volgt!

24 gedachtes over “Winnaar hartjesketting

Geef een reactie

