Garnier – Micellair reinigingswater

Na een paar daagjes zee heb ik opnieuw een blogpost klaar. Ik kocht onlangs het micellair water van Garnier. De budgetavariant van het  micellair water van Bioderma. Benieuwd naar mijn bevindingen? Lees dan snel verder!

img_4881

Ik zag dit product al op vele blogs voorbij komen en iedereen is er echt zo enthousiast over. Ik was dus best benieuwd of het inderdaad zo een fijne manier is om je make-up te verwijderen. Ik kan dit water van Garnier helaas niet vergelijken met het alombekende micellair water van Bioderma maar als je dit even intikt op internet, vind je vast en zeker enorm veel reviews en vergelijkingen.

Het product

 Micellair reinigingswater geschikt voor de gevoelige huid

reinigt + verwijdert make-up + verzacht .. zonder afspoelen

Het micellair water is geschikt voor zowel de ogen als het gezicht. Ideaal voor mij! Verder bevat het geen parfum of parabenen. Opnieuw ‘score”. Het droogt mijn huid niet uit en verwijdert snel mijn make-up. Het water bezorgt ook geen trekkerig gevoel.

 

Conclusie

De reviews zijn absoluut niet overdreven. Dit is gewoon een heel fijn product! Merken als L’ oreal en Bioderma hebben ook micellaire waters in hun assortiment maar deze van Garnier is even goed en is een stuk goedkoper. Een flesje van 100ml van Bioderma kost al snel een kleine 10€ terwijl ik deze fles van 400ml (!) kocht voor €5,99 . Deze fles behoort nu zeker en vast bij mijn avondroutine!

img_4887

Heb jij ervaring met micellair water?

38 gedachtes over “Garnier – Micellair reinigingswater

  1. Ik ben niet zo van de micellaire reiniger….Alhoewel ik er al zo’n drie merken geprobeerd heb. De bioderma vind ik wel fijn, mss dat deze me ook nog ligt…Ik ben een moeilijke als het op van die watertjes aankomt 🙂

  2. Ik ben nu met m’n tweede fles Bioderma bezig, maar eigenlijk was ik daar ook niet stijl van achterover geslagen? Toch is het concept van een micellair water wel awesome! Ik heb nog een fles liggen van L’Oreál, als die op is ga ik deze van Garnier proberen. Hij is zo lekker goedkoop ^^

Geef een reactie

