Winactie – Hartjes halsketting [GESLOTEN]

Hey beauties! Om mijn 200 volgers te vieren, heb ik een winactie voor jullie. Nu valentijn er bijna aankomt heb ik een cadeautje in die sfeer: een zilverkleurige hartjesketting!

img_4554

img_4541

Fotor0202144345

Als je wil meedoen, volg me dan op:

Bloglovin

Ik zou het ook fijn vinden(maar is niet verplicht) moest je me volgen op :

Facebook

Twitterย (“Ik maak kans op een hartjesketting bij @JanaVmh op http://www.beyoutifool.wordpress.com! Doe jij al mee?”)

Nogmaals dankjewel voor het lezen van mijn blog en veel succes!

Deze winactie loopt t.e.m 11 februari

38 gedachtes over “Winactie – Hartjes halsketting [GESLOTEN]

  1. Gefeliciteerd met je 200 volgers, er komen er nog vast veel meer bij!
    Wat een leuke (Valentijns) actie, echt een schattige halsketting. Ik doe dus graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin, Facebook & heb een tweet verstuurd.

  2. Gefeliciteerd met je followers! Ik kan Facebook niet aanklikken, maar zodra ik je gevonden heb dan zal ik dat even doen! Ook volg ik je al heel lang op Bloglovin meid. Super leuke win actie!! XX

  3. Leuke ketting, ik doe mee. Ik volg je op bloglovin en heb dit artikel, voor de rest staat bij mij alles op privรฉ dus dat kun je niet controleren dus heeft liken ook niet zoveel zin.

  4. Pingback: (Beauty)blog winactie overzicht februari 2014 - PinkGraphics.nl

  5. Van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 200! Ik doe ook graag mee! Hij lijkt heel erg veel op een ketting die ik van mijn vader heb gehad, die had hij ooit eens gevonden en dat was ook een hartje, helaas geen goede kwaliteit dus hij was kapot. Zou het geweldig vinden om weer zo’n ketting te mogen dragen!

  6. Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Wรกt een leuke ketting kun je winnen, echt mijn smaak!
    Alleen, ik zit niet op facebook ,bloglovin of twitter, te vermoeiend voor mij, daar ik een herseninfarct heb gehad. Winacties op de p.c. gaat me redelijk af.
    Kan ik dan wel meedoen met deze winactie??

Geef een reactie

