Current love – Sherlock

Vandaag even een artikel over mijn nieuwe verslaving: de serie Sherlock! Ik was deze serie  in afwachting van mijn resultaten beginnen kijken en nu kan ik niet meer zonder. Vandaag had ik trouwens mijn punten en ben voor alles geslaagd, jippie!

sherlock

Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen want ik ben ook zonder voorkennis gewoon beginnen kijken en dat lijkt me gewoon het fijnst! Wat ik wel kan zeggen is dat het gaat over de beroemde detective Sherlock Holmes en dat elke episode echt een prachtig uitgewerkt verhaal is. Dus als je nog een goede serie zoekt: Sherlock zeker gaan bekijken! Je valt meteen voor de droge humor,  zeker weten!

ll

tumblr_mwzsy0zNsY1rzik3go1_500

llll

mmm

lol

lllol

 

tumblr_myuxzfOVpZ1rzik3go1_250

 

Zijn er nog fans?

30 gedachtes over “Current love – Sherlock

  1. Gefeliciteerd met je punten! 😀 Ohhh weetje welke serie je ook moet kijken als je Sherlock leuk vind? Elementary. Gaat over een moderne Sherlock die afkick van een heroïneverslaving, en z’n afkickbuddy benoemt hij tot z’n Watson. Het is zó grappig en spannend!

Geef een reactie

