New Bag – H&M

Na m’n laatste examen vorige vrijdag had ik eindelijk de tijd om nog eens te gaan shoppen. Ik wou al een tijd een leuke zwarte tas en in de H&M viel m’n oog op dit exemplaar.

img_4209

Ik ben blij met mijn aankoop, het is echt zo een simpele zwarte tas die gewoon op alles past. Ik heb ervoor gezorgd dat ik een tas kocht waar het  A4-formaat in past zodat ik ze ook kan gebruiken voor school. Bovendien zit er nog een langere riem aan zodat je de tas ook anders kan dragen dan aan de handvatten. Maar als je die riem niet gebruikt, kan je hem er eenvoudig afhalen.

 

img_4213

img_4210

Ik kocht deze bij H&M voor €24,95

 

Welke handtas heb jij?

71 gedachtes over “New Bag – H&M

Geef een reactie

