New: Silky touch blush – Essence

Het is alweer een dikke tijd geleden dat ik nog iets kon posten..vrijdag laatste examen dus ik moet nog even volhouden! In tussentijd toon ik een van mijn nieuwe aanwinsten die ik won bij curlycurlmel. De Silky Touch blush van Essence!

Fotor0122215016

Persoonlijk vind ik blushes een van de leukste beautyproducten dus ik was heel blij er een nieuwe te mogen verwelkomen in mijn collectie. Welcome, Silky Touch! Daarenboven was het mijn eerste blush van Essence..spannend.

img_4121

 

Even swatchen.. er komt veel pigment van af in een mooie roze/peachy kleur.

IMG_4122

 

Op de wangen: zoals je ziet iets te dominant aanwezig. Dit komt omdat de blush die ik dagelijks gebruik minder gepigmenteerd is en uit gewoonte zwaai ik veelvuldig rond met mijn kwast. Oeps.

Fotor0122222515

 

Hier lijkt hij een pak meer “naturel”.

Fotor0122222625

 

Conclusie:

Ik ben best enthousiast over deze blush. Hoewel ik hem gewonnen heb (waarvoor dank!) denk ik toch dat we mogen spreken van een budgettopper. Deze Silky Touch geeft heel wat pigment af en het is volgens mij een kleurtje die iedereen wel past. Ik raad je wel aan om niet te veel op je kwast te doen, tenzij je  een clown wilt zijn natuurlijk (I don’t think so)!

Heb jij ervaring met de blushes van Essence?

38 gedachtes over “New: Silky touch blush – Essence

Geef een reactie

