Real Techniques – Expert Face Brush

Tussen het studeren door even een korte post: ik heb mijn eerste Real Techniques kwast gekocht! Supermegaleuk!

FBIk kreeg hem vandaag binnen en ben heel benieuwd om hem te gaan uittesten. Ik was trouwens wel verbaasd van de grootte.. ik had hem iets groter verwacht. Maar ach, als hij zijn werk goed doet is er geen probleem toch?

IMG_4110

IMG_4104

Hij voelt erg compact aan en ik ben erg benieuwd om er mee te gaan werken. Ik laat je er zeker nog iets over weten. Maar dan nu terug naar de boeken!

Tip: Ik kocht de kwast trouwens voor de helft van de prijs bij Enchantra. Je vindt hem hier.

 

Heb jij ervaring met de kwasten van Real Techniques?

60 gedachtes over “Real Techniques – Expert Face Brush

Geef een reactie

