Happy New Year Tag

Vandaag werd ik getagd in de Happy New Year tag van Summer . De laatste weken zag je vrijwel op elke blog de Christmas Tag dus ik was blij dat er eens iets nieuws kwam. Veel plezier met het lezen van de antwoorden!

2014

1. Wat heb je gepland om te doen op oudejaarsavond?

Sinds ik samen ben met mijn vriend vieren we oudejaar steeds samen met zijn beste vrienden. Dit wordt het 3e jaar!

2. Heb jij Nieuwjaarstradities?

Niet echt, ik vind er eigenlijk niet veel aan. Wel ga ik elk jaar uit eten met de familie op de eerste dag van het nieuwe jaar.

feuere

3. Is er iets dat je haat aan Nieuwjaar? En wat vind je dan weer heel leuk?

Ik haat niets en er is ook niet echt iets dat ik heel leuk vind. Zoals ik al zei vind ik het niet zo speciaal.

4. Wat was jouw voornemen voor dit jaar? En heb je je eraan gehouden?

Ik doe dat bewust niet, omdat ik weet dat ik me er toch niet kan aan houden of ze na een paar weken al weer vergeten ben.

tumblr_myixdx3IWJ1qehhvco1_500

5. Wat is jouw voornemen voor het aankomende jaar?

Maar als ik toch iets moet zeggen: gezonder leven, sporten en meer genieten!

6. Wat is het leukste dat er in 2013 is gebeurd?

Ik ga hier binnenkort nog een artikel rond plaatsen maar mijn reis naar Madeira was toch wel het allllllllermooiste moment!  (Ik wil terug, NU!)IMG_1638

7. Waar ben je het meest enthousiast voor dat in 2014 zal gebeuren?

Ik hoop stiekem dat ik dan eindelijk mijn rijbewijs heb (dat mag wel eens!) en ik ben ook erg enthousiast omdat het er dik in zit dat ik weer een leuk reisje ga maken met mijn vriend. Verder kijk ik ook erg uit naar de Berlijnreis die ik met school ga maken. Duits is mijn lievelingstaal dus ik ben blij dat ik eindelijk Berlijn eens kan bezoeken!

8. Wat zijn drie dingen die je graag wil bereiken volgend jaar?

Opnieuw een mooie reis maken, meer met fotografie gaan doen en het allerbelangrijskte: geen herexamens, please!

IMG_2635

9. Wat eet je het allerliefst rond Nieuwjaar?

Ik zou het liefst alle dagen pizza eten dus voor mij maakt het niet zo veel uit, hihi.

pizzzz

Wie ik tag:

Debby van http://www.bohemiandreams.nl/

Reismeisje (ik volg je nu al een hele tijd en ik ken je naam niet *shame*) van http://www.reismeisje.nl

Manon van http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl

Kato van http://www.101beautykisses.weebly.com

Ik weet dat ik er nog wat vroeg bij ben maar ik wens jullie allemaal al een prachtig 2014 toe!

51 gedachtes over “Happy New Year Tag

  1. Ik vind nieuw jaar ook nooit zo heel speciaal maar toch wel leuk dat het er is 🙂 Gaaf dat je naar Berlijn gaat in het nieuwe jaar trouwens, dat wil ik ook nog altijd wel doen 😀 Miss over een paar maanden hihi

Geef een reactie

