The Body Shop: lip butter

Sinds gisteren is het officieel winter. Lip butters worden dus nog meer mijn beste vriendjes in de komende periode. Ik heb al een aardige stash maar onlangs ontving ik een leuk pakket van Elise Joanne waar onder andere deze leukerd inzat van TBS. Ik was indertijd erg benieuwd naar de Chocomania lijn maar het was er nooit van gekomen er ook werkelijk iets van te kopen. Ik was dus heel blij dat ik deze eindelijk eens kon uitproberen!

IMG_3942

 

De verpakking alleen al nodigt uit om meteen aan deze butter te ruiken.

IMG_3941

IMG_3946

Omg wat heeft deze butter een heerlijke chocolade geur. Jummie! Voor de rest doet hij ook mooi zijn werk. Deze butter heeft er een fan bij!

Wat vind jij van de chocomania lijn?

49 gedachtes over “The Body Shop: lip butter

  1. Ik heb nog nooit een lip butter van TBS geprobeerd, maar het ziet er wel heerlijk uit! Met welk programma bewerk jij trouwens je foto’s? Ik vind die figuurtjes echt heel leuk.

Geef een reactie

