New in: juweeltjes

Hey allemaal! Met mijn tandjes gaat het al iets beter en vrijdag mogen de draadjes eruit. Voor de rest zijn al de taken afgewerkt voor school en start ik volgende week met de blokperiode…spannend! Maar vandaag toon ik mijn nieuwe juweeltjes die ik op DaWanda bestelde. Benieuwd?

IMG_3888

Ik wou al een hele tijd een mooie ring en deze veroverde meteen mijn hart. Ik vond de rode granaatsteen prachtig. Ik probeerde mijn maat te weten te komen maar ik had die ietsje te groot geschat. Ik draag hem dus rond mijn middelvinger waar hij nog een klein beetje losjes zit.

 IMG_3870

IMG_3882

 

Verder vond ik ook nog deze leuke oorbelletjes met labradorietsteen.

IMG_3872

IMG_3884

 

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe aanwinst. De service verliep heel vlot en ik kreeg mijn bestelling supersnel bij me thuis.  Moest je geïnteresseerd zijn: dit is de verkoper

IMG_3873

Wat vind jij van mijn nieuwe juweeltjes?

40 gedachtes over “New in: juweeltjes

  1. Die ring vind ik echt heel erg mooi 🙂 Toevallig heeft m’n moeder afgelopen weekend oorbellen gekocht waar ook o.a. granaatsteen in zit 🙂

    Fijn dat het weer wat beter gaat met je gebit! 🙂

Geef een reactie

