NOTD Hawaiian punch

Oke het is nu niet meteen de tijd van het jaar om met flashy kleuren af te komen, daarvoor dient de zomer. Maar whatever, roze vind ik leuk en.. er zitten glitters in. Een beetje kerstig dus, ahum. Zie hier mijn nails of the day!

NOTD

Naast het feit dat dit nu niet de perfecte kerstkleur is, heb ik ook niet de perfecte nagels om te fotograferen (nagelbijter for the win). Maar bon, ik vond het zo een leuk kleurtje dat ik het graag met jullie wou delen.

IMG_3615

Roze met leuke shimmers: love!

IMG_3629

Het lakje dekt in 1 laagje! Maar ik doe er voor de zekerheid 2 op, ziet er wat ‘verzorgder’ uit vind ik. De droogtijd is zoals bij een gemiddelde andere nagellak. Ik ben een grote fan van de Rimmel lakjes en ook deze heeft me weten te bekoren!

Rimmel

Ik heb het lakje al van vorig jaar (toen het net uitkwam) dus ik weet niet of het nu nog te verkrijgen is. Maar ik denk dat de lakjes van Rimmel rond de €7 zijn.

Wat is jouw ervaring met Rimmel nagellak?

37 gedachtes over “NOTD Hawaiian punch

  1. Het kleurtje is erg mooi! Goede reden om te stoppen met bijten, toch ;-)!! Haha Als je het leuk vind: vandaag organiseer ik een Linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen (zoals deze) die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto Γ©n een link naar jouw blog! Ik zou het gezellig vinden als je mee zou doen!

    Fijne zondag, liefs Rosie

Geef een reactie

