Love: vintage oorbellen

Alweer een niet zo’n uitgebreide post vandaag want jongens meisjes, wat heb ik het druk! In de laatste twee weken voor de blokperiode heeft precies elke lesgever beslist om er nog tientallen taken bij te smijten. Joy! Maar.. deze post wordt geen klaagzang: ik toon jullie mijn favoriete vintage oorbellen!

FxCam_1329079938283

Ik kreeg deze mooierds een lange tijd geleden van mijn vriend. Het zijn echte vintage exemplaren in het originele doosje!

FxCam_1329080096427

 

Ik vind deze oorbellen zo leuk voor deze periode van het jaar. En daarom noem ik ze ook wel eens mijn kerst oorbellen. Ik draag ze natuurlijk niet alleen met kerst maar door het sterretje zijn zo goed geschikt voor in de winter!

IMG_3602

IMG_3595

 

Wat vind jij ervan?

 

44 gedachtes over “Love: vintage oorbellen

  1. Erg mooi meis! Staat goed en ik vind het altijd extra bijzonder als ze vintage zijn, super om te weten dat je er niemand anders mee zal zien lopen (zoals met een H&Metje ofzo )!

    Veel plezier er van! Liefs van Rosie

Geef een reactie

