E.L.F – Blush/Bronzer set

Highlighter en blush mijn favo-beautyproducten. Onlangs kwam ik een mooie highlighter tegen bij ELF en daar vond ik ook een supermooie blush. Benieuwd?

blushIk had al een highlighter van E.L.F dus ik was ook benieuwd naar dit setje. Vooral naar de blush want bronzer heb ik nog nooit gebruikt. In deze review bespreek ik ook alleen de blush omdat ik nog aan het experimenteren ben met de bronzer. Hoe en waar ik hem het beste aanbreng en zo.. ik ben nog een echte bronzer-noob. Maar als jullie interesse hebben, schrijf ik hier later nog een review over. Let me know!

Laten we beginnen met de verpakking. Een mooi, eenvoudig doosje dat toch wel wat weegt zodat het niet ‘goedkoop’ aanvoelt. Zwart en dus niets speciaals maar ik vind het oke (meer moet dat niet zijn)!

IMG_3160

Ik moet eerlijk toegeven ik heb nog nooit een blush gehad die er zo luxueus uitziet: een mooi spiegeltje, yay! Ook vond ik het harde plastiekje dat over het product zat, heel netjes.

IMG_3169

De blush zelf is oudroze met kleine glinstertjes (op de foto zie je die niet echt, jammer maar het was moeilijk om die vast te leggen).

IMG_3166

In het begin was ik teleurgesteld door het pigment. Er kwam bijna niets op mijn wangen, mieps! Maar toen kwam ik op het idee de blush op te bouwen. En rara, een schitterend resultaat dat heel natuurlijk oogt. Ik heb nog nooit zo’n mooie blush gehad!

Ik probeer jullie het resultaat te tonen maar alweer kon ik het niet zo goed vastleggen. In het echt ziet het er echt veel mooier uit.

RERE

Conclusie

I’m in love! Ik gebruik de blush dagelijks, hij is zo goed op te bouwen. Hij is ook best zuinig in gebruik en helemaal niet duur! Ik heb alleen lovende woorden voor deze parel dus.. kopen maar!

Dit setje is hier te koop voor slechts €4!

Wat is jouw favoriete blush?

36 gedachtes over “E.L.F – Blush/Bronzer set

  1. Ziet er erg mooi uit! Ik koop meestal supergepigmenteerde blushes, maar als je dan even niet uitkijkt heb je meteen teveel dus ik denk dat er voordelen zitten aan zowel hele gepigmenteerde blushes en blushes zoals deze van e.l.f die goed valt op te bouwen 🙂

Geef een reactie

